VSG Pommes!

Må 100 000 giftiga grodor hemsöka dig som snodde min kamera i hille på halloween festen i lördags!
och dö en väldigt plågsam död!




Ja nu va de ju så här att jag tänkte göra ett "min tid i gävle" inlägg när ja kom hem för jag orkade inte lägga in bilderna på pappas data för han har en bärbar och ja tycker dom är jobbiga, men så skedde de som inte fick hända , en liten jävla H*ra som inte vet skillnad på rätt och fel, mitt och ditt, snodde min kamera i lördags, så nu har jag inga bilder och de finns inga bilder från halloween på mig heller :( jag va dock väldigt sexig, ( haha klart ja va de, de va ju jag ^^ ) så nu orkar ja verkligen inte skriva om min tid i gävle. men ja kan ju säga såhär att ja har haft väldigt kul förutom vissa saker/person som förstörde min resa helt!

Matilda blev ju måttligt sur för att kameran försvann, men HALLÅ! de va ju inte mitt fel direkt, jag kan ju inte rå för att folk är dum i huvet,

Fick iaf min nya mobil igår väldig nöjd! lite krångligt men man vänjer väl sig efter ett tag, de är iaf en LG Arena väldigt snygg.

äsch nu orkar ja inte med de här nå mer, ( Här har du ditt blobbinlägg Pommes )



Kör på fakesmilet ja funkar bäst så ;)

 


 


Kommentarer
Postat av: chrilluz

wööhö blobbinlägg! och ja, det funkar bäst med fakesmile ;D

2009-11-03 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0