Stay whit me honey, stay whit me honey, stay whit me!


jahopp då satt man här igen då, de finns verkligen ingenting att göra. tv suger, datorn suger, sen har vi inte så mkt mer i våran så kallade lägenhet, haha eller där ljög jag väl lite, men de finns inget mer att göra iaf, man bara sitter vid datorn fleera timmar i sträck, om inte Matilda kommer och frågar om hon får titta något. Think happy thoughts, happy thoughts. What to do, what to do Well we can have sex like yesterday ( alla som sett scrubs knows what im talking about )

Bajs, bajs, bajs. snart kommer ja börja läsa Twiligt igen så tråkigt har jag!
ääh fuck of and die du är för ful för mig och din morsa går för en hundring
Man vet aldrig när man behöver stt schysst järnrör!

okej nu börjar de spåra lite. BEHAVE!


Typ så här wild N' crazy känner jag mig just nu -fråga inte vad jag gör-
Jag och flickrona på Quizen iaf!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0