So i lay my head back down

MATILDA ska alltid göra narr av mig i sin blogg, ja tycker inte riktigt att de är snällt, här är jag snäll och går på affären för att hon inte orkar. Hennes argument Jag ska ju laga maten som att de skulle vara en bra anledning, jag lagade mat igår, men då fanns allt vi behövde, men hade de varit något så hade garanterat jag fått gå på affären då med.
Men va ska man göra idag då tro, ligga hemma och dö, kanske glo på en annan film som vi sett sjuttitusenmiljonertrehundratjugofemtusen gånger, kanske ska skita i ipred och börja ladda ner igen, haha vi är inte olagliga flickor (A)

Men nu lagar den där, där inne mat iaf de blir korvstroganoff med ris Mums!
De finns fan inget att göra alls nada, niet, nothing, life sucks right now, näe kanske inte riktigt så illa, men tråkigt är de iaf, nu känner jag att ja bara skriver massa tjaffs så jag slutar här och slänger in en bild från mina glada dagar


Jag, Joel och Peter - Okej JAG kanske inte va så glad på den här bilden men söta är vi iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0