Olagligt tidigt!

God morgon! nu har det varit sånna dagar som ja verkligen inte orkat uppdatera ( Flåt Bäret ) i tisdags va vi ju på Corona de va väl ganska kul, förutom att Matilda lämnade mig där bara  för att hon hade fixat skjuts som ja inte fick åka med i (killen är inte riktigt som alla andra) så ja fick ta mig hem på eget vis, hur som helst så va jag hemma vid 4- halv 5 på morgonen somna väl vid 6 och kvart över 11 ringer Olivia från jobbet och frågar om jag kan komma in och jobba för dom sitter lite i  skiten, hur som helst ja skulle vara där 12 och självklart åker jag till jobbet -trots att man vill ligga kvar i sängen hela dagen kändes de som- de är så jävla jobbigt att jobba bakis, nu är klockan ca 06.15 och jag är på väg till jobbet , vi kanske  hörs när ja kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0