im on fire with you.

God morgon folks! nu sitter jag här redo för jobbet, som tur så började jag klockan 10 idag men jag gick upp för en timme sen för jag skulle duscha, igår va jag bara hemma, och vid ett så påminde Matilda mig att ja kanske borde sova eftersom jag skulle jobba imorgon, de hade jag helt glömt just då, så jag gick och la mig men kunde inte sova eftersom jag hade sovit till tre igår, så vid halv 4 va jag fortfarande vaken, de gick inte lättare att sova när folk skrev sms och ringde heller, och ja låg där och tänkte -kul om 4½ timme ska jag upp jippi- men men så nu är det en ganska död Esmeralda som sitter här, ska gå ut med G nu sen springa till bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0