I will be here don't you cry, cause you'll be in my heart.

hoho nu har jag duschat, ska föna håret och grejer, sen kanske de blir en film eller nå, kanske sova, men ja har fan inte gjort annat idag, så nå sova än blir de inte, men de finns inte så mkt att göra heller.  näe känner att ja bara skriver en massa bajs nu, så ja kan väl fortsätta ordbajsa som Matilda brukar säga. ja saknar folket i gävle, och Quizen på heart break varje torsdag, inte fatt jag kommer ihåg så mkt om dom kvällarna för ja lyckas alltid bli skit full, haha, whatever! man lever bara en gång. om man kommer ihåg de eller inte gör inte så mkt!

slänger in en bild från en av mina glada stunder!


Jag Gusten och Joel på Rockbaren - vi ser ju ut att ha roligt iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0