I have a suprise fore you. in that case why are you still dressed?

god morgon!
idag är jag uppe ganska tidigt, dom senate dagarna har jag vaknat typ halv 3, men ja har ju varit vaken till typ 4 också, och eftersom jag är förbjuden att göra kaffe i de här huset - mattilda vill ha sitt kaffe genomskilnigt- så vågar ja inte gå in till matilda riktigt än, kan ju gissa att hon va vaken ganska länge igår, ska iaf åka ner på stan idag hade jag tänkt, ja behöver hårfärg, börjjar se illa ut i håret för tillfället, jag har ju färgat de rött och rött försvinner så jävla fort så man måste färga de ofta. men ja gillar de så ja ska nog ha de så här ett tag, sen kommer ja väl som vanligt färga de svart när ja blir less haha

Lägger in en rätt så knasig bild från i fredags, min mobil tar inte så bra bilder och min kamera blev ju stulen
enjoy


Kommentarer
Postat av: mamsi

men vilken liten docka som kommer fram,,

såååååååååååå söt,, den där lilla grodan, solstrålen, mammas lilla flicka,, älsklingen osv,

så fint att vila ögonen på ngt underbart när hjärnan är trött, tack för det,,love you forever

2009-11-10 @ 16:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0