Esmeralda the vampfreak

Hoho, igår fanns de inget att göra över huve taget, så vi bestämmde oss för att titta på film, och vampfreak som ja är så fick de ju självklart bli Twilight jag blir fan aldrig less på den filmen hoppas tvåan håller måttet, LÄÄÄÄNGTAR så jävla mkt tills att den kommer ut, jag och muttan kanske ska se förhandsvisningen den 16e, man har ju kontakter ^^ eller ja som storbloggarna skulle säga, ska fixa så jag får se förhansvisningen ensam i en egen salong HALLÅ jag är ju Esmeralda en av sveriges stösta bloggerska, jag tänker inte titta på bio med "vanliga" människor, okej, nu gick de lite för långt kanske. näe men de skulle va sjukt kul och se den före alla andra den 16e, då är de bara en vecka kvar, måste höra med min kontakt hur de blev med de.



Nu ska jag på affären tror ja, eller så får Muttan gå^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0