En gång otrogen ALLTID otrogen.. eller hur va de?

Nu sitter jag och läser gamla blogginlägg så tråkigt har jag, och om jag läser mina egna inlägg så MÅSTE jag ha tråkigt, för ja har ju märkt nu att min blogg suger. inte direkt som att läsa matilda blogg, som är lite mer Egoina style
jaja hur som helst hitta ja ett inlägg som va skrivet februari 2008 där ja skriver om Film kärlek och att de aldrig kommer hända en själv för de finns inte, pratar om otrohet och annat skit men de ja vill komma till är att ja skrev nått i stil med "killen som man har är otrogen bara för att han kände för något annat just då ( De där med otroheten har inte hänt mig.. än )" och nu ett och 1½ år senare hände de, men så är de ju killar är skit och kommer alltid va skit, man får drömma sig bort i film världen och hoppas helt enkelt, för vem vill inte hitta honom, den helt underbara killen som skulle göra allt för en. jo de vill nog alla men han finns inte så man nöjer sig med de näst bästa (och de slutar garanterat med att han är otrogen)



men ja för mig, ja fick ju faktiskt skylla mig själv, killen har ju ALLTID varit sån och kommer förmodligen alltid vara, ingenting duger, han ville ha mig i 5 års tid, (och nu snackar vi mer än bara sex), men jag ville inte för ja visste att han va en otrogen jävla idiot, som aldrig skulle förändras, men sen 5 år senare gav jag de en chans och va händer fanskapet går och är otrogen med första bästa så fort vi inte sågs, men sånt är livet jag har gått vidare, bryr mig inte om han, jag blev inte ens ledsen när jag fick reda på sanningen, för ja visste de redan, innerst inne. de som ja är så jävla förbannad på annars ödslar jag ingen energi på killen är att han är skylldig mig pengar och han vet att jag inte har några pengar men de har han, och endå så får jag dom inte, har väntat över ett år nu, men de är väl bara att lägga ner, kommer aldrig att få dom så. nog om de här, och Rickard om du fortfarande läser min blogg så vill jag bara säga att du kan ju visa att du är mogen nog att svara. men de är väl förstås för mkt begärt

Nu lägger jag ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0