If you want me, come and get me..

Jahopp, va ska man göra idag då tro, tänkte iaf lägga mig i badet nu för jag är så kall, och läsa lite i min underbara bok, nu är ja sådär blödig igen, gråter fan för allt i den även om de inte är sorgligt, jaja nog om de

idag har jag iaf jobbat 07.00 - 15.30 de gick skit bra som vanligt, sen gick jag på stan efter jobbet för ja skulle in till mina bästisar på TPH, ena killen tror seriöst att vi ( jag och Muttan ) förstör våra mobiler med flit för att vi ska få komma in och snacka med dom, haha ja Jag-lämnar-in-min-mobil-frivilligt-i-två-veckor-för-att-få-snacka-med-er-i-fem-minuter. självklart är de så, vadå mina nya BFF´s iaf så blev Navid avunsjuk på min Arena för han har den gammla modellen och min är mkt coolare plus att min är svart och inte silver, svart är mkt snyggare
hur som helst innan jag gick in på TPH så träffade jag Åsa och Tess, som ja inte träffat sen studenten, dom va på jackt efter något rött till Jamaldes fest imorgon, jag ska för övrigt inte dit, palla betala typ 200 för att gå på krogen, nej tack.

Nu ropar min dusch på mig, så ja får väl skriva mer senare ha de bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0