Don't listen to them, cause what do they know, we need each other to have, to hold

idag har varit en sån där dag som ja verkligen inte har orkat uppdatera i bloggen, vaknade upp inte så väldigt utvilad klockan 10 imorse, skulle luncha med Thilini på skolan, och när vi kommer till matsalen så får vi nästan inte äta för dom har nån ny policy att man alltid måste ha med sig skolleg, jag som inte går på skolan kan man ju förstå, men Thilini som gått där i 4 år haha, hur som helst så fick vi äta iaf tillslut, efter de åkte hem och har bara varit hemma sen dess och tittat på Navy CIS älskar den serien.
just ja, jag har ju börjat läsa Så länge vi båda andas för va blir de nu 4e, 5e gången, älskar verkligen sista boken allt händer i den, kommer aldrig att klara av att vänta 2 år tills den filmen kommer ut.

nu tänkte jag lägga mig och läsa lite, ska ju jobba imorgon och börjar 07:00 tummen upp för de.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0