De gick bra för mitt lag se vi iaf!

Esmeralda || nu ska jag gå och duscha brukar ju göra de ibland
"ChrilluZ"  asså vad har hänt med dig  
"ChrilluZ"  ramlat å slagit i huvudet  
Esmeralda || ja de har jag garanterat gjort på fyllan
"ChrilluZ" mhmm "duscha" lugnt då  
Esmeralda ||  ja jag ställer ju mig bara där några minuter med vattnet på och låtsas duscha
"ChrilluZ" petar i näsan, målar naglarna
Esmeralda ||  de också
"ChrilluZ" bättrar på deo'n lite
Esmeralda || fan då du har genomslådat mig
"ChrilluZ" HAHA
Esmeralda || genonskådat*
"ChrilluZ"  HAHAHA!
"ChrilluZ" SLUTA!
"ChrilluZ" jag dör...
Esmeralda || men går de bra för mitt lag
"ChrilluZ" HAAHA, syrebrist
Esmeralda || G E N O M S K Å D A T
"ChrilluZ" BRAAAAVOOOO!!


nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0