You know you love me






ja vem va de egentligen som kom på frasen "You know you love me"  va det verkligen Dessie? eller va de kanske Kissie? eller va de Cecily von Ziegesar? författaren av böckerna Gossip girl  vi kan ju kolla va som låter rimligast av dom här  tre
 
År 1995 skrev Cecily von Ziegesar den första boken av Gossip girl serien och hon döpte den boken till You know you love me, och ja hur gammal va Dessie då ? vet inte riktigt när hon är född men gissa på 94 så ja hon va ju typ 1 år.
 Tror inte att hon kunde säga en hel mening ens då, men visst  hon sa You know you love me, de va säkert de fösta hon sa när hon kom till värlen, inte så troligt

Sen har vi då Kissie, va är hon typ 17?, 18 ?. 18 tror ja hon är så ja hon va väl typ 4 år då, så de mest troliga är ju att kissie har kommit på frasen You know you love me. En 4 åring kan ju prata ganska bra så de va säkert hon eller ?
 
då har vi ju de tredje allternativet Cecily von Ziegesar. En vuxen kvinna en författare, självvklart så fanns garanterat frasen innan hon skrev den i GG, men den användes nog inte lika ofta eller va vet ja ja va ju typ 6 år då, men de är ju troligtvis gossip girl författaren som har fått alla att skriva/säga You know you love me. 

Så då fick vi fram de, ganska enkelt eller hur ? inte två (vill skriva dumma, men de vet ja ju egentligen inte om dom är, så vi skippar de) blondiner som käfftar mot varandra, jag skrev de först!, näe jag skrev de först! du härmar mig!, näe de är du som härmar mig!  ja ni fattar nog va ja menar. allt som behövdes va en hjärna att tänka och Google att söka upp fakta.

XoXo You know you love me ;)

Kommentarer
Postat av: Ävelicious

du har blivit utmanad i min blogg om du känner för det ;)

2009-05-19 @ 00:18:59
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0