Life

Nu va de ett tag sen jag skrev men de händer faktiskt inte så speciellt mkt i mitt liv just nu, fförutom att jag tar studenten snart. de är jävligt nära nu, va fan ska man göra efter de? ja jobba så klart men de krävs ju att man har ett jobb då. Men de är ju inte de llättaste att skaffa sig nu heller, har iaf lite jobb på Plaza, ja jobbade igår och de gick som vanligt skit bra (Y) och så gjorde ja mitt första prov sen 3an började, de gick också bra, det här åter har varit mkt jobbigt har haft sömn problem och inte varit i skolan speciellt mkt. så de va jävligt skönt att ha praktik, den känndes som mkt viktigare än skolan , sa dom att ja skulle vara där till 7 så va ja där till 7, och då är de bara att gå upp halv 6, skulle nån komma till mig och säga att ja skulle gå utt halv 6 för att gå till skolan skulle ja tänka aldrig i helvete att jag kommer göra de, de skulle förmodligen aldrig hända heller, 

Tack vare att ja skötte min praktik så jävla bra trots mina sömnproblem, så har ja fått jobb där och de är det som är de viktigaste, de finns dom som har gått i skolan i 20 år och när dom är klar endå inte fått nå jobb, så mina lärare tycker att ja ska va nöjd, och strunta i alla mina Ig:n för tillfället, dom kan ja ta sen när ja orkar och har motivation till att plugga, så just nu är ja nöjd, måste bara se tilll så att ja har mkt jobb, ska väl se om man kan hitta nå extra jobb någon annanstans också, skulle va skönt att inte behöva va socbarn nå mer.
 
iaf så har jag hittat klänning och skor till studenten de känns jävligt skönt, och ja kommer vara skiiiit snygg hehe.
 jag har väl inte så mkt mer att skriva nu, förutom att ja är JÄVLIGT less på de dåliga vädret, och att ja aldrig får sova, för folk ringer och stör hela tiden. 

tänkte avsluta varje inlägg med ett roligt citat från en bok jag har  hittat 

[Sex] det är ett monstrum av oanständighet.
Man undrar hur två människor med självrespekt
kan se varandra i ögonen efter att ha gjort de.
       
W.T Stead

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vad i hela fridens dagar är det jag läser mening efter mening små korta och fullständigt allergiframkallande ord i sammanhanget, men så stor betydelse för hur jag ska läsa och tolka dessa meningar ,, tänker att du gör bäst i att ta bort dom där små attackerna ,,, så att jag förstår bättre v

ad det är du skriver om ,, skriv om din fina examensklänning och om du fått ngt arbete istället samt hur dina betyg blev efter 3 år i skolan,



love you always

2009-05-27 @ 18:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0