Nästa låt ger...

För en massa år sedan höll vi på med en grej som vi kalla nästa låt ger... och så säger man ett namn, man slår på radion och säger Nästa låt ger Ex.  Matilda till mig, och de dom sjunger om i texten de sjunger personen till dig de är så han/hon känner, väldigt fånig grej ja vet, men de va roligt när vi va mindre särskillt när mans a nått killnamn  på någon kille man tyckte om och de blev en låt om kärlek, iaf ja kom på de här igår och då skulle ja bara testa, tänker inte säga vem ja valde, men de blev iaf Per gessle's låt Jag tycker om när du tar på mig, haha jag tyckte de va lite roligt, de stämmde ju inte riktigt, eller va vet jag, jag kan inte läsa andras tankar, haha, nu ska ja väl se på tv en stund sen så ska ja va i sång klockan 21:00 ja börjar 7 imorgon GREAT!  



Kommer du ihåg, en vinter tid
Du såg ett famlande ramlande ångande lokomotiv
Sen kom förvandlingen, den stora ljusa sommaren, igen

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om när jag ser dig vid min sida
Jag tycker om när du finns hos mig.
Jag tror det aldig kan bli bättre än så här
För mig

Kommer du ihåg
Var det igår
Du tog en främande skrämmande människa
Och kysste hans hår
Och sen förde vindarna
dom vackra vilda fåglarna
until mig

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om dina fingrar mot min panna
Tycker om när jag betyder nåt för dig
Det kan aldrig kännas bättre än så här

För nån
För mig

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om dina bröst i morgon ljuset
Tycker om när jag betyder nåt för dig
Det kan aldrig kännas bättre än så här

Jag tycker om när du tar på mig.
Jag tycker om när jag har dig vid min sida
Jag tycker om när du ler en stund mot mig
De kan aldrig kännas bättre än så här
För nån
För mig
För mig

Kommentarer
Postat av: höök

det var faktiskt heelt galet sorgligt!! cant wait 'til friday!!

2009-05-20 @ 10:21:14
URL: http://ilh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha per gessle! vad händer bruden? :)

2009-05-23 @ 02:20:51
Postat av: mamma

men så fint du skriver esmeralda,,

2009-05-24 @ 17:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0