I'm losing grip, what's happening?

Alltså ja måste ju helt seriöst gå och prata med någon, ja blir ledsen för exakt allt, Är folk FÖÖÖR lyckliga och får sitt happely ever after, vem sitter och lipar, jo JAG!, är de någon som dör eller blir skadad kan ju bara gissa vem som gråter floder jo JAG!, får någon barn, eller gifter sig, ja men vem är de då inte som blir blöt i ögat om inte JAG! fan ja skulle kunna titta på en jävla blomma och börja grina, och jag har ingen aning om varför, jag tycker inte att ja mår dåligt, de måste finnas något i mitt undermedvetna som mår jävligt dåligt. ja måste bara komma på ett sätt att få fram vad som är fel, vissa gånger som jag blir ledsen vet jag exakt varför, men ja tänker inte skriva de för de är bara dom som vet de som behöver veta och förstå, i lördags när jag tittade på Greys så kunde ja verkligen inte sluta gråta, de va avsnitt 23 eller 24 den här sesongen, och de va verkligen som att de va någon ja kännde som hade dött, Gustav måste ju ha trott att ja va galen , han kom iaf och tröstade mig, och de va ingen liten snyftning då utan ett riktigt panik grin (Matilda vet garanterat va jag menar ) och de gick inte att sluta. skulle verkligen behöva någon som tröstar mig såna här stunder, ja vet inte riktigt vart ska ska fortsätta med de här, men ja måsta bara skriva ut de kännde jag.


        

Kommentarer
Postat av: mami

så enkelt esmeralda,, det du nu upplever och betraktar hos dej,,förklaringen ligger i kärleken,, när de ser en blomma så är denfulländad och vacker i sej,, precis som den ska vara, när du läser ngt tråkigt så önskar ditt hjärta kärlek till det du läser och tar illa vid dej av,, ditt hjärta är öppet och det är helt okj,, my angel..love you

mamma

2009-05-19 @ 17:03:55
Postat av: izabelle

du vet jag gråter på våren när det blir löv på träden ;D haha!

2009-05-21 @ 14:24:52
Postat av: Karin

Hej! Jag har lagt ut en ny modellbild från min senaste plåtning. kika gärna in och kommentera vad du tycker!:)

2009-05-21 @ 14:39:40
URL: http://abckarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0