New moon, Eclipse, Breaking dawn.

kan bara säga först att dom som inte vill höra om vad som händer i sista boken behöver inte läsa

Nu har ja suttit på youtube och tittat på tailers, skulle kolla om de hade kommit ut något på New moon, och de hade de, första trailern som ja kolla på så tänkte ja att filmen kommer inte alls bli nå bra, den kommer inte alls kunna mäta sig med boken , men ja fortsatte och tittade på fler, och tänkte kanske att den kan bli bra endå, men aldrig lika bra som boken. när ja kikade runt såg ja att man också kunde titta på Eclipse och Breaking dawn, Eclipse verkade bli bra men ja är inte så säker på Breaking dawn, dom har gjort så att Reneesme ( Bella och Edwards dotter) växer upp alldeles för fort, hon är typ tonåring i slutet av filmen. inte bra inte bra, när boken slutar är hon typ i 5 års åldern. sen en till sak som störde mig de ser ut som att dom har bytt ut Jacob fan va dåligt om dom har gjort de, men men nog om "Twilight"- filmerna..
 
har för andra gången läst ut "Twilight"-böckerna och ja skulle inte tveka att börja läsa dom igen, men ja vill ha första boken också ja har andra och fjärde, den tredje är Rebeccas så ja tror ja måste köpa första och tredje så ja har alla..
 men de här va ju lite komiskt ja sa att ja skulle sluta snacka om filmerna och så börja ja snacka böckerna istället haha

Praktiken går iaf suuuuper! ja ska boka in några pass med jossa imorgon, har redan planerat in brännbollsyran då blir de frukost jobb för hela slanten (Y) tänkte att ja skulle gå och lägga mig nu så ja har några timmat att förbereda min sömn på, som i mitt fall alltid tar typ tre timmar, 

Btw så fick jag veta att de kommer ta drygt en månad innan ja kommer att få min nya mobil, ja är så jävla less ni fattar inte
 
Jag vill iaf ha sommar NUUUUUUUUU!! vet inte va ni vill men de vill iaf jag god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0