tråk tråk

nu sitter ja och kollar på scrubs kanske hur kul som helst, men de tycker inte Crulliz, men jag säger, vi skiter i han han är dum
iaf ja har satt in hårförlängning nu ( eller Matilda hjälpte mig )  de ser iaf väldigt bra ut, om man gjömmer bort för en liten stund att de är fel färg, men ska färga de på onsdag för då får vi pengar, imorgon va iaf planen att ja skulle gå till skolan, vet inte riktigt när ja börjar, men ja tror ja börjar 12.10, har inte vart i skolan på ja vet inte hur många veckor, men måste prata med lite lärare,
och nu är scrubs slut så ja ska lägga mig och sova, 

c ya      

Kommentarer
Postat av: Anna

JAG ÄLSKAR NÄR DU BLIR SUR. Jag tycker ända att Cullen är ful, och jag använde mina ögon och öron! ;P

2009-03-24 @ 17:28:25
URL: http://annashii.blogg.se/
Postat av: chrilluz

men nu äre såhär att seinfeld är 10x bättre

2009-03-26 @ 00:11:59
Postat av: Esmeralda

Men ALLA vet att du scrubs är BÄST!!! Du har FEL!!!

2009-03-26 @ 20:39:12
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0