sov dax snart

Nu har ja läst ut boken, ( eller ja de gjorde ja för ett tag sen ) ,men jag ville inte att den skulle ta slut, nu måste ja vänta länge  innan ja kan börja läsa sista (Så länge vi båda andas), ska beställa den på måndag för matilda orka inte göra de idag , ( hon har min bankdosa ) sen finns de en till bok som ja också vill läsa midnight sun vet inte om den finns på svenska, med de är iaf första boken fast Edwards version och hans tankar, jag veta att jag tjatar men kan bara säga en sak LÄS BÖCKERNA!!!
 

Jag borde egentligen gå och sova för imorgon klockan 10.05 bär de av till Gustav där jag ska spendera min helg, är hemma igen på söndag kväll. De är skönt att jag kan stanna hela helger hos honom nu, och att han får komma hem en gång i månaden, på lördag ska vi åka snowboard Wiiiiiiiiieeee !!!!!!!!! har inte åkt nånting i vinter så de ska bli jävligt kul,

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0