När jag hör din röst

Nu är ja äntligen hemma, efter den långa tåg/buss resan, har inte haft speciellt mkt att skriva den senaste veckan, fast de har ja inte just nu heller.
tänkte bara berätta att ja har börjat läsa Twilight böckerna  nu eller ja om jag kunde drömma som den första boken heter, fast den läste ja ut på 2 ½ dag, och jag kan ju bara säga att om man blir kär i Edward cullen i filmen så blir man ennu kärare i han i boken, iaf i den första. har börjat läsa på den andra boken nu, När jag hör din röst   heter den , har läst snart halva boken men man blir bara arg på han i den, men man förstår också varför han gör som han gör, kommer typ läsa ut den på 2 dagar också, (fast att ja läser så sakta )  när man väl har börjat läsa går de inte att lägga ner dom, aven fast att man är så trött att man inte kan sova, ska låna tredje boken ( Ljudet av ditt hjärta ) av Ponkin så jag får läsa den ockå, lite onödigt att köpa den om hon har den :)  sjukt bra är dom som ja har läst iaf , nu ska jag åter lägga mig ock fortsätta läsa 

 



<3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      <3      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0