Har tråkigt så här på morgonkvissten

Lovar du att vara ärlig? de kan ja väl inte riktigt lova

Du heter: Esmeralda

Smeknamn: Esmis, Ess, Palda, Paldarus, Träskpaddan, smällfeta Agda. m.m

Låt som när du är ledsen sörjer till?: så olika

Beroende av:, ciggisar, mat, sex?

Vad tror folk om dig?: kan uppfattas som arg och sur av dom som inte känner mig, men dom som känner mig vet att jag är snäll och trevlig, 
Stämmer det?: tror att de stämmer ja
Vad får du oftast komplimanger för?: skulle väl säga röven och brösten (fattar inte varrför?) sen är de väl ansiktet också 

Vad säger du för att imponera på någon?: Min pappa är rik, vill du hångla?

Hur imponerar man på dig?: man ska vara sig själv, men sen ä de inte säkert att jag gillar den personligheten, tuff luck 
Brukar du skratta för dig själv?:  överallt och hela tiden, oftast på en fullsatt buss 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Ne

Var bor du?: Umeå

Trivs du där?: nej de gör ja inte, men börjar göra de mer och mer.

Äger du några converse: japp svarta skinn, jävligt snegådda och utslitna

Sprit, cider, vin eller öl: Gratis fylla är alltid bästa fyllan
Brukar du bli för full: för de mesta

Är du allergisk mot något: inte va ja vet, skulle väl vara dryga människor då

Hur svarar du i mobilen: "va fan vill du mitt liv" eller "hej deeeEsmeralda, Esmeralda" brukar ofta få upprepa för de är ingen som hör vad ja heter

Antal timmar sömn inatt: 9 timmar, brukar vara typ 3

Brukar du komma i tid: ja till mina vänner och annat viktigt, till skolan? inte så mkt 
När mår du bra: när jag får min morgoncigg
När blev du fotad senast: igår på gustavs småsyskons 18 år dag

Hur känner du dig nu: Trött och less för att ja måste ha praktik imorgon


Vanligaste färg på dina kläder:
blandat

Vad tycker du om fötter: Tycker? Mina fötter är okey. End of story

Vad saknar du: Gävle och mina vänner där

Hade du en bra kväll igår: ja jag hade väldigt kul igår

Favorit dryck på morgonen: kaffe/te/oboy

Rakar du benen: borde avara självklart, men man skulle ju va ärlig, men ja gör de när ja ska visa mina ben, alltså mest på sommaren
 

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött, vilket är aldrig, men ja lägger mig runt 12-1 somnar inte för ens 4- halv 5
Är du blyg?: Egentligen inte, men ja säger bara inte så mkt  

Sysslar du med någon idrott: Har inte gjort på 10 år tänker inte börja nu.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: inte om de ska vara långvarigt 

Har du spytt offentligt: Garanterat

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: KISSA! Eventuellt ha sex bara för att

Är du nöjd med ditt liv: rätt så nöjd är ja väl.

Är du bortskämd: Inte speciellt, men har fått ganska mkt småsaker av papi.
Vad gör du i morgon: har praktik på Plaza 

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Britney, helvete så cool tjej

Vad längtar du till?: Sommaren heeeeelt klart

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Äkta vänskap, men det skiftar,

Vad använder du för shampoo?: Men det billigaste

Hur gammal är du: snart 20

Tycker du om någon just nu: ja de gör jag

Gröna eller röda äppeln: de är helt olika

Gillar du golf: ja de gör ja väl, inte speciellt duktig

Vilken tid gick du upp idag: 10, trodde jag men då va de ju sommartid så de vart 11

Har du sovit i din egna säng inatt: japp

Har du strumpor på dig nu: nepp

Är det okej att gråta: ja, jag gråter för de mesta

När grät du senast: igår, när vi såg på film

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Helt klart ut och resa
Bär du glasögon eller linser: Nepp, perfekt syn

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ne, gjorde det förrut men insåg att det inte var så coolt

Har du piercing: några stycken
Vill du gifta dig: Ja men bara för klänningen
Vill du ha barn: ja jag älskar barn, vill ha 4 st 1 pojke och 3 flickor

Solar du ofta: När jag har råd

Är du bra på att laga mat: näe har gått HR i snart 3 år och kan misslyckas med att koka vatten

Är du flygrädd: Ne, rädd för terrorister dock

Hur vig är du: ungefär lika mkt som ett kylskåp

Är du musikalisk?: Skojar du? Är bäst ju

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten. KALLT

Vilken är din favoritglass: tycker inte så mkt om glass, men ska de va nå ska de va isglass

Tror du på ett liv efter döden: Ja, helt klart

Tycker du om sushi: Nja, har inte snakat de så mänga ggr
.
Vad äter du helst när du ser på film: surkräms chips med smält cheddar ost och taco sås 

Har du tandläkarskräck: Nee inte ett dugg. stick i fingret dock då ser ni ett Esmeralda format hål i väggen

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Mittemellan

Vilken ögonfärg har du: Blåååååååååå

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Antal gånger

Biter du på naglarna: bara ibland

Röker du: Börjar sluta, slutar börja

Hur ofta tränar/motionerar du: kan väl säga när ja går till bussen på väg till skolan och de är inte ofta

Senaste låt du hörde:  Little jackie -28 butts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0