Twilight

ja jag vet att jag är VÄÄÄÄLDIGT sen på att bli twilight freak, i lördags började jag läsa den första boken om jag kunde drömma och den är på ca 300 sidor, sen läste jag den andra när jag hör din röst som är på ca 450 sidor , nu har ja bara cs 120 sidor kvar på den tredje boken Ljudet av ditt hjärta som jag kommer läsa ut idag.

Så på 6 dagar har jag läst 1500 sidor, och jag kan ju bara säga att de verkligen inte går att sluta läsa dom, jag får tvinga mig själv att stänga boken varje gång, man blir verkligen så inne i böckerna så de känns som att man är med i dom, han är så underbar, de finns ingen kille som kan vara som han är mot henne, han gör verkligen allt för att hon ska överleva, 

jag kommer bli jävligt besviken sen när filmerna kommer, ja såg Twiligt först innan ja läste första boken, ja tror att man måste göra de för att inte bli besviken. men nu är ju de ganska försent, och ja kan inte vänta tillräckligt länge för att få se, nästa fim, 

Nu måste ja fortsätta läsa ett tag till sen ska ja laga mat  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0