och så va sagan slut!!....

Klockan är nu 01.07 och jag har läst klart sista boken Så länge vi båda andas på 554 sidor. jag började igår vet inte riktigt när ja kom hem från stan men kanske vid 3 tiden på eftermiddagen började ja läsa. och jag vet inte varför jag fortsätter att sträckläsa när ja vett att ja  inte vill att dom ska ta slut :( nu är de nästan som att ja vill börja om och läsa dom, nu är de slut ingen mer Edward. de enda som finns nu är att vänta på filmerna som jag bara kommer bli besviken på :( alla fura böckerna tycke jag va skit bra, ponkin hade fel om att de började spåra i fjärde boken, men de får hon upptäcka själv :P nu ska jag gå och lägga mig, kommer troligtvis drömma om Twilight de har ja gjort dom senaste nätterna , haha.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0