monster hunden gorgeous

har verkligen inte orkat skriva nåntilg men tänkte sammanfatta lite av helgen
i fredags följde jag med Rebecca och Tess till Anse där träffa ja några flickor som jag har gått på kickboxning med :)
hur kul som helst att träffa dom, vi hade väldigt kul iaf , sen så gick jag hem vet inte riktigt vilken tid men va väl kanske hemma vig 3 ? ingen koll, och när ja kom hem fick jag mig en inte så trevlig syn, min så kallade lilla gulliga hun, hade slitit ut en soppåse över HELA köket så ja blev inte så glad på henne så hon fick sova på golvet ( i vanliga fall sover hon i sängen med mig ) och tro på fan att när ja hade somnat hade hon krypit upp i sängen. då blev jag måttligt arg.. så lördagen spenderades med att städa lägenheten. 




monster hunden     

nu ska ja fortsätta titta på beck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0