Hit me baby one more time

har verkligen inte orkat skriva,så ja tänkte skriva lite nu om helgen..

i lördags kunde kvällen ha slutat på sjukhus för min del, men först så började kvällen hos nån dude vet inte vem , gansla tråkigt i början tills folk blev lite fulla, de va massa 92:or där Matilda skulle tyckt de va skit kul.:P
jag blev iaf bästa kompis med en av dom, kanske hur kul tjej som helst, sen bar de av till Anders, där blev de livat med Sing star :D jag och Vendela (min nya bästis) sjöng Hit me baby one more time med brittan  självklart så förlorade jag men bara med typ 100 poäng, så skulle vi tillbaka till den här andra snubben, men ja valde att åka hem ist, så ja ringde min skjuts, och han hämta mig sen tror ja, ja kommetr inte riktigt ihåg, men ja tror att ja skulle ut med Gorgeous, och jag faller framstupa för att ja halkar inte för att ja är full eller ja lite av båda kanske, men iaf pladask på ansiktet med en jävla smäll trodde helt seriöst i några sekunder att ja hade brytit näsan, men ja hittade inget blöd så de va lugnt, vakna på söndagen ont i näsan som fan, men nu är de bra :) 

Kommentarer
Postat av: saybaba

Meeeeeeeeeeeen så hemskt,,,

2009-03-04 @ 11:15:27
Postat av: Esmeralda

ja men de gick ju bra.

2009-03-04 @ 16:42:55
URL: http://paldas.blogg.se/
Postat av: Anna

Du är sämst..

2009-03-05 @ 19:09:24
URL: http://annashii.blogg.se/
Postat av: Esmeralda

Du kan va sämst!

2009-03-06 @ 11:16:21
URL: http://paldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0