Dag. 2

vaknade 06:30 som vanligt och va trött som ett djur, men jag tog mig upp och kom i tid till praktiken, idag har de gått bra tycker jag , har inte tappat någonting. fick hjälpa  till i buffén och fixa. har haft skit kul , dock har ja  JÄVLIGT ont i fötterna, skutade vid halv 4 då gick jag på TPH, tänkte lämna in min bög telefon, som har börjat dampa så nu ska den bort för all framtid, ska få en ny, och ja hoppas att de blir en anorlunda, hatar verkligen den här telefonen!

sen så mötte ja Muttan och Pandré. Pandré skulle prova kostym till balen, riktingt snyggt blev de, han passar som kostym nisse ;D, nu väntar ja på Ida ska bjuda henne på middag, bara för att Muttan är med Pandré, de tycker vi inte om , asså inte att hon är med andré utan att hon aldrig är hemma

iaf så tänkte ja lägga in liten sneak peak på mina kläder som ja ska ha på mig på studentkryssningen som btw är om 4 dagar :D :D :D    

Till middagen tänkte ja ha en grön klänning, lite sommar så där, de är ju tema beach party på båten så ja tyckte den passa 
                                                  


sen på kvällen när de blir party party ;D tänkte ja ha en korall färgad klänning med blommor på, den är väl inte direkt sneak peak för ja har på den i ett annat blogginlägg




De va allt för mig, vi ses när vi ses, som man kan säga om man vill ;D

Kommentarer
Postat av: matilda

Vilken är den gröna?!

2009-03-31 @ 18:00:26
URL: http://matildafrisegard.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Det är min gröna va?

2009-04-01 @ 14:41:24
URL: http://ponkins.blogg.se/
Postat av: Anonym

japp de är din gröna ponkin :)

2009-04-07 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0