VÄN SÖKES?

 jahopp, då vaknade man halv 4 idag då , mamma blev lite sur, hon tycker att vi ska göra nått av vårat liv.
men ja håller inte riktigt med henne inte än iaf, ja vill ta de lugnt ett tag sen se mig om i världen efter jobb.
men va ska man hitta på idag då, Matilda är hos David och ja sitter här helt ensam funderar på att skicka in en insändare till tidningen, VÄN SÖKES.

vän sökes
hej jag är en tjej på snart 20 år som söker dig
tjej eller kille i samma ålder som skulle vilja
bli min vän, mina intressen är att gå på stan
festa och bara sitta och slappa, vill du bli min
vän, så kan du skicka mig ett mejl.
[email protected]
xoxo Esmeralda ♥



va tror ni skulle de hålla ? nja ja är osäker på de ja , men man kan ju försöka eller ?
haha ja jag är för rolig ja vet, och ja jag va seriös om ni inte trodde de.

nu ska ja väl klä på mig eller nått annat roligt sen dö framför tv:n

Huggs & Kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0