Ge mig, ge mig, mig nått mer, nått att jobba med...

JAG: Hade du tänkt att komma hem nått i de här livet?
Muttan: Jag planerar en vistelse imon snar framtid.
JAG: okej, inget som är planerat för tillfället? 
Muttan: jo de kommer, ge de lite tid bara..

Den tjejen dvs min syster, ( För er alla som inte visste att hon kallas Muttan ) är störd. sen så är hon aldrig hemma så ja får sitta här ensam hela dagarna, för de va ingen som nappade på min VÄN SÖKES annons, undrar varför
jag som är så snäll mot allt och alla (A) undra va man ska göra idag då, har fortfarande satans ont i mina fötter, inte bra att gå barfota på grus.

ja ska väl underhålla mig med att gå och duscha eller  nå annat roligt !, im soooo booooored!! 
de händer ju fan inget i den här staden, så ja ska väl bege mig till Gävle snart, inte fatt de händert skit mkt där heller, men där har ja iaf riktiga vänner, som tycker om mig för den ja är, MOHAHA..


ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!!!  you and me baby!!


JAG OCH MALIN SÅ JÄVLA SÖTA!!




NU ska jag fortsätta med mitt väldigt intressanta och händelserika liv..♥

Kommentarer
Postat av: chrilluz

jag är din BÄSTA vän! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-06-30 @ 00:31:36
Postat av: Esmeralda

Näe du är min näst, näst, näst bästa vän , mohahah..

2009-06-30 @ 03:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0