Studenten är nära!

Nu är det tre dagar kvar tills dagen D d.v.s STUDENTEN!!! men jag känner inte direkt taggen för alla är så tråkiga eller så är de bara ingen som vill ha med mig någonstans, men ja kunde inte bry mig  mer, jag ska ha champangefrukost om ja så ska ha den ensam! ooja !  just nu sitter ja bara hemma gör inte så mkt, försöker styla mitt nya hår men de går inte så bra, har ingen plattång, för den har min syster Charlotte lånat. ska åka till min älskade mamma och hämta den imorgon tror jag, ska hämta mina dricks pengar som ja glömde ta igår (Y), sen så har Erika lämnat pengar för att ja satte in löshår på henne också.   

som vi kanske vet så har vi kattungar här henna nu sex dryga små jävlar, leker hela nätterna så att man inte kan sova, men dom är kanske hur söta som helst, så ja vi har åtta kissekatter här hemma i våran trea nu, 7 veckor har dom blivigt och är redo att säljas vid 12 veckor. tänkte lägga in bilder på dom små.


Grå (pojke) Damm eller Damp. svart randig (pojke) Blackie eller Twinie, svart/brun/grå (flicka) no name typ Girligirl
 


(pojke tvilling med han på första bilden ) Blackie eller Twinie, och Beigie (flicka)


sen va de bara en liten flicka till hon är också en no name, girligirl


dom är bara för söta, men dom äter kanske hur mkt som helst och ja dom skiter minst lika mkt , minst en gång om dagen måste man göra rent i lådan

(Matilda låssas bara att hon låssas att inte tycka om dom för hon gör de egentligen)

Kommentarer
Postat av: mamma

hej min älskling

måste säga att du är en fantastisk fotograf,, ser fram emot att du knäpper mej med den tanlangen,,

skriva kan du ochså,, jag gillade skarpt 2 ord i manuskriptet

love you min unge

2009-06-07 @ 22:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0