Otrohet är FEL!

Fick nyss ett samtal av en väldrig upprörd, tjej hon frågade mig om hennes kille hade legat med mig, ja sa som de va att de hade hänt en gång för FLERA månader sen, och hon varnade mig att hennes kille förmodligen skulle ringa upp och hota mig , 
rätt och riktigt så ringer han och självklart så nekar han och påstår att ja ljuger. (hans tjej sitter bredvid)
 men varför ska jag ljuga ?  jag gjorde inget fel, de som ja gorde fel med, va att ligga med honom fast att ja viste att han hade tjej, men han som dessutom hade tjej och barn plus att han väntade ett andra, där har vi felet.
hade jag haft en pojkvän skulle ja aldrig vara otrogen mot honom de är fel, är man otrogen så betyder de att man inte älskar sin parrtner nå mer och då kan man göra slut stället, näe de är inte mitt problem, han skickade nyss ett sms och frågade om ja va nöjd nu som hade förstört en familj. nöjd ?! JAG! näe ja tycker att de är synd att barnen inte får växa upp som en hel familj, men han får faktiskt skylla sig själv de är han som har förstört familjen inte jag!  


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om otrohet är fel så måste det ju faktiskt vara fel att vara med killen som har tjej också? För det måste ju finnas tjejer som är villiga också för att killen ska få nått? Är de så fel att vara otrogen så måste det ju lika gärna vara fel att uppmuntra den också! Man behandlar andra som man vill bli behandlad själv..

2009-06-20 @ 16:36:18
Postat av: Esmeralda

Jo det är fel, men de är inte personen som man är otrogen med som gör de största felet, den pesonen såsar inte den som älskar en.. näe man ska inte uppmuntra någon till att vara otrogen men alla har en egen vilja, vill inte personen va otrogen så är han/hon inte de, så då kan man vara hur "på" man vill utan att den personen gör nått, du gör bara saker som du själv vill, och inget annat. man kan inte tvinga någon att göra nått som man inte vill, du kan lägga skulld på mig om du vill, men de är inte jag som har sårat personen som älskar mig..

2009-06-20 @ 19:57:45
Postat av: Anonym

Nej det är ju inte du som sårar den du älskar. Men det är ju ändå så att du gör fel i det hela också om du ligger med nån som du vet har tjej och barn? självklart är ju killen största boven i dramat, men du kan ju absolut inte påstå att det är fel när du själv är en del i det hela! Är det fel med otrohet så är det ju fel att vara den som man är otrogen med också, eller?

2009-06-20 @ 21:21:29
Postat av: Eliana

Otrohet är inte ok alls, men jag tycker faktiskt att det helt och hållet är upp till killen. Man kan aldrig göra moraliska ställningstagande för någon annan. I en relation där en part är otrogen finns något mer galet än att en person drar iväg och knullar någon annan.

2009-06-20 @ 21:39:46
URL: http://dyrkamig.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag själv som hatar otrohet skulle inte ligga med någon som de låter lite i inlägget som hon vet var sambo och barn. men de är jag de.

2009-06-20 @ 22:49:30
Postat av: Esmeralda

ja de klart att de va fel från båda hållen, de har ja aldrig sagt att de inte va, de blev dom de blev inget jag är stolt över, men ja tänker inte ta nån skulld i de här, och ja tycker att de är synd att inte killar kan "Keap it in there pants" bara för att dom blir kåt.

2009-06-21 @ 03:06:43
Postat av: Anonym

absolut det har du 100% rätt i. Synd att inte killar kan hålla den på rätt ställe!

2009-06-21 @ 11:10:03
Postat av: ★Hanna★

Du kan ju inte ha alla hästar hemma. De är väl för fan bådas fel! Om du visste om att han hade sambo och barn VARFÖR i helvete låg du med honom? För att han ville de bara eller? Då är du ju för fan dummare än du ser ut. Är du kär i honom? Eller är du översexuell? Du måste ju ha en anledning till varför du låg med honom om de nu inte va för att HAN ville de..?

Du kan ju inte ha mycket till moral i kroppen iaf!

2009-07-07 @ 23:12:26
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: anonym

känns som att det inte riktigt kommer nå bra svar där va :)

2009-07-11 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0