No more Mr Nice guy

Nu är ja så jävla less på allt och alla, jag är snäll för de mesta ställer upp för mina vänner och familj, sen så får man bara en massa skit tillbaka, är de rätt ? och ja jag vet att jag inte låter som världens trevligaste person, men de är mitt tonläge, jag låter allmänt sur och irriterad, man ser iaf vem ens riktiga vänner är, dom som känner mig vet att jag inte är sån egentligen, men de är slut på de nu, no more mr nice guy.  jag är så less att ja inte ens orkar lägga energi på de här, men jag säger bara what goes around comes around. karma, kan man ju smått och gott säga. dom som vill kan ta åt sig. nu tänker ja inte ödsla mer tid på att vara bitter.

Iaf efter jobbet igår skulle ja ut och festa med Victor, slutade så ja skulle hinna med 23.00 mot umedalen, kommer till bussen och ser att de inte går non buss då den går bara 23.30. kul! ringer victor och han tycker inte att de är värt att ja skulle komma då för alla skulle dra, så han säger att han kommer ner till stan ist så får vi se vad som händer, så ja ritter och väntar på honom och har tråkigt, så ja ringer min underbara kompis Fejknegern vi börjar snacka om de ena med de tredje och ja kommer fram till att killar är dumihuvet.

Thilini: vi har varit tsm i 4 månader nu
Jag: och du har varit trogen?
Thilini: ja de har jag
Jag: och de tror du att han har ?
Thilini: ja, han är inte sån
Jag: ALLA killar är sån.
Thilini: näe inte han.
Jag: jo alla är assholes (börjar tänka på filmen meet the fockers ass-hoooole)
Jag: ass-hoooles, ass-hooooles ass-hoooles
(De står en kille vid bussen som börjar skratta åt mig)
Jag, alla killar är dumihuvet
Thilini: näe inte alla
Jag, näe men jag är en mans hatare nu, en liten bitter fitta
Jag: så just nu är alla killar idioter
(Killen vid bussen skakar på huvet skrattar ennu mer sen ler han )
Jag: de är en kille här som skrattar åt mig
Thilini: haha blir du utskrattad
Jag: jaa!
killen avbryter : måste bara säga att de här va de mest intressanta samtalämnet ja hört på länge (och skrattar)
jag slutar prata med Thilini och killen sätter sig bredvid mig (som för övrigt va skiiiit snygg)
jag
: man lyssnar inte på andra samtal
Han: men de va ju så intressant, de man hörde va assholes typ sju gånger och att killar är idioter.
Jag: ja killar är idioter
Han: Du kan ju inte dra alla över samma kant, jag kan intyga att alla killar inte är idioter,
JagHaha, men ALLA jag har träffat har varit idioter.

iaf så fortsätter de så ett tag och ja får förklara varför alla killar är idioter, och dum som jag är ( här sitter de en skitsnygg kille som förövrigt inte verkar vara ett ass-hoole...än) så frågar ja inte vad han heter eller vart han bor, näe ingenting!
 så man får bara hoppas på ödet och att vi kanske ses igen.
 
jag va förövrigt och klippte mig igår och färgade håret, ja tyckte de blev skit snyggt men Helene (hon som klippte mig ) va inte nöjd så ja ska komma in på måndag 18.00 så ska hon färga om det, jag som aldrig blir bra på bild tänkte lägga ut en bild nu på nya håret, men de är inte riktigt fixat eftersom plattången ligger hos mamma,

    

så här blev håret iaf, lite ljusare och mkt kortare

Kommentarer
Postat av: maami

herre min je,, jag skjutsade dej till frisören,, du nämde inte att du skulle klippa av dej allt hår esmeralda,, jag blir bara så paff ,, men söööt sitter ju inte i håret,, min älskling,, love you

2009-06-07 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0