Lilla söta fröken T

Nu är jag hemma hos mamma, tänkte sova här inatt har haft krig med lilla T hon ville inte gå in och sova när klockan är åtta, men så blev de så vi har krigat i en halvtimme, idag har jag varit på stan med Matilda och Rebecca, vi har käkat en subban macka och letat jeansjacka men utan lycka, mackan va dock god :) sen så försökte ja hitta nå kläder som man kunde ha imorgon, men vi hitta inget sånt heller, de blir att gå naken imorgon tror ja. nu ska ja väl springa iväg och kriga lite mer med fröken i badet för hon vill nog inte tvätta håret



jag fick iaf inte äta nå mer gröt för Theresa för hon skulle bli starkare än mig



over and out!

Kommentarer
Postat av: mamsi

gummman ,gummorna,, mina,,tack och lov att det,, finns gröt för att bli stark,, alla mina barn är starka ,,var och en på sitt vis,vad hade hänt om inte havren funnits,,love you båda,, för alltid,,puss

2009-06-19 @ 10:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0