Glöm inte bort att du är värdelös...

Jag är så jävla värdelös, jag har sett till så att en av mina kattungar är borta, hon har varit bortsprungen sen i onsdags natt,, jag märkte först på morgonen att hon va borta, ja kan inte göra en ända jävla sak rätt , ALLt blir bara fel, hela jävla tiden! jag skulle behöva någon här nu nån som inte hatar mig för de första nån som inte skäller på mig efter allt ja gör, nån som förstår hur jag mår, inte så jävla konstigt att man har haft de svårt när alla bara säger ens fel hela tiden, ja kan inte göra en ända grej på jobbet utan att fråga om de är rätt , ja har fan varit där i 3 månader nu, ja vet va som ska göras och hur. men näe ja måste ändå fråga, bara för att ja inte vill göra fel... 


min babygirl är borta




De här skriver ja mest för att få skriva av mig, ingen jävel behöver bry sig...

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan komma hit Esmeralda så kanske det känns bättre när du får leka lite med den lilla solstrålen Leah..

Puss

2009-06-14 @ 09:16:33
URL: http://leahsmamma.blogg.se/
Postat av: mamsi

vem gör inte misstag då, esmeralda.. det gör väll alla,, skillnaden är ju att vissa lär sej aldrig och vissa direkt,, att katten är borta är så klart ledsamt,, det finns just nu inget vi kan göra åt den saken,, och hela skulden kan ju inte läggas på dej heller,, och den dagen kommer inte då jag säger det var ditt fel,, ryck upp dej nu gumman,, jag finns här när du känner dej skulbelagd,, love you fore ever,, mamma

2009-06-14 @ 18:23:32
Postat av: Du vet vem som skriver sms på nätter

alla gör vi fel. men du gör inte så mycke fel bara du som inbilar dig de.

är man vacker o söt,som dig så e det okej o vara lite flumig.

Alla gillar dig en då.

vi letar på din katt i veckan =)

kram ses snart då

2009-06-15 @ 10:56:46
Postat av: isabella

Har du spotify? Klicka på min playlist, och se vad för musik jag lyssnar på. Du kan även länka din till mig! Otroligt kul att få se vad ni lyssnar på.

2009-06-15 @ 10:58:51
URL: http://isabellaloofs.blogg.se/
Postat av: HeNke.

Ja kom hit som Lina skrev. Det är alltid roligare när du är här. Kram Henke

2009-06-15 @ 15:37:58
URL: http://leahspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0