Chrilluz tycker att ja är dålig på att uppdatera

"ChrilluZ"
sluta inte skriva i bloggen!

Esmeralda ||
men jag har ju inget att skriva ju

"ChrilluZ"
jurå

Esmeralda ||
ja va ska ja skriva om då ?

"ChrilluZ"
mig

bacon

studenten

helgen

ägg

Ja men då kan ja ju skriva lite om han, Chrilluz är en pojke på 22 år som bor i gävle, jag träffade honom när jag gick i 8an ( tror ja ) han tyckte inte att ja va speciellt snygg , för att ja hade så buskiga ögonbryn ( va väldigt lat med noppningen på den tiden, haha vem försöker ja lura de är ja nu med ) iaf så fixade ja mina ögonbryn en gång och då tyckte han att ja såg bättre ut,, iaf så blev vi tillsammans nån gång där , men de varade inte speciellt länge drygt en månad, sen blev jag less, men vi har varit vänner sen dess, så ja kan lätt säga att han är min bästa killkompis ( Efter Världens Bästa Viktor <3  förståss )

Ja va finns det mer att skriva om denna pojke, han är ganska rolig när han är full, och blir röd som en tomat när han dricker sprit, han bor i en etta på brynäs, ja just nu kan ja fan inte komma på så mkt mer att skriva om honom ja just ja en ganska rolig sak, när vi typ precis hade blivigt tillsammans och ja inte hade lagt in hans nr än på mobilen , upptäckte jag att ja hade ett missat samtal så ja gick in på Hitta.se för att kolla så ser jag att de är nån jävla Christoffer Hansson  som har ringt kunde inte koppla att de va min kille just då, hallå kännde ju han som Chrilluz, 
tänkte iaf lägga in en bild på honom också    


 Christoffer ( Chrilluz ) Hansson Alkoholist som vi andra !

Kommentarer
Postat av: chrilluz

;(

2009-06-02 @ 01:50:21
Postat av: Lina

Jag kan säga att det är inte bara Chrilluz som tycker att du är dålig på att uppdatera!

2009-06-06 @ 11:17:23
URL: http://leahsmamma.blogg.se/
Postat av: izzlyfizzly

jävla idiot :P hur fan kan man inte veta vad ens pojke heter! och man borde ju ha nr till han kan man tycka! :P

2009-06-07 @ 20:41:40
Postat av: Jenny

Vilken härlig blogg du har! Fortsätt blogga på! ^^

Besök gärna min blogg, om du har tid ♥

2009-06-07 @ 20:43:06
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men HALLÅ jag hade ju bara hört Chrilluz de är inte så lätt när man är liten ju

2009-06-08 @ 22:57:40
Postat av: chrilluz

jag skiter i, jag tycker bara du ska ta bort den där hemska bilden :D

2009-06-09 @ 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0