sundsvalls gatu fest!

Ja nu va de ju några dagar sen ja skrev men ja har verkligen inte orkat, som sagt så har ja varit i sundsvall i lördags
Jag och hanna for på gatu festen, inte riktigt värt att betala 400 för att gå in men ja hade endå kul, träffade krill som också va där, han verkade ha kul iaf. sen så träffade jag krille ( inte samma person som krill ) som bor i sundsvall mötte han på bussen mellan sundsvall och umeå en gång haha kännde bara att ja va tvungen att träffa han när ja endå va där, han blev lite rädd för mig tror ja ,ja bet han i kunden hehe, ja är alltid i farten om nån har ett bitmärke :P näe men efter att han hade dragit började han skicka massa pinsamma sms, så som Jag är oskuld vi hörs aldrig mer.  och okej ja är inte oskuld, har två brudar här, men vi hörs aldrig mer.  lite pinsamt kanske hehe sen så hände de väl inte så mkt mer, nu ska ja hoppa i duschen

Puss på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0