På väg hem från jobbet

Jag: vad va de där? Matilda: ett kaninrådjur så klart!

Kommentarer
Postat av: din mor

hej min stråle av sol, nr du var liten så var det det enda man såg i ditt ansikte, 2 st ögon som strålade som solen,kommer du ihåg det,sen var du den enda som kunde sjunga ochså dvs så att alla hörde just dej av hela skolan, disneyfilmer är ditt absoluta verk,säg den film utan bild som du kan spela upp när hellst du vill, när jag kommer hem skulle jag önska mitt öra en film som heter djungelboken av dej.jg älskar när du berättar, du skulle absolut kunna läsa upp vd som hellst, som du förstår så längtar jag efter dej och lever i minnen när du var liten,, saknar dej faktiskt så att mitt hjärta känns stort. hur som hellst så önskar jag dej en fin och härlig dag, med ögon som strålar och en tunga som ligger rätt i munnen,, love you hela tiden

2009-07-22 @ 09:32:08
Postat av: Esmeralda

Mamma först och främst så är det lejonkungen jag kan utantill. Inte djungelboken. Jag saknar er också även om du säkert saknar mig mer. Jag behöver inte se min mamma varje dag. Jag vet att du alltid finns där och då är jag nöjd. De är lugnt här så jobbet just nu theres kom med färjan för nån timme sen. Nu sitter vi ute i solen och ska in och laga nån mat. Pussa lilla solstrålen från mig love you

2009-07-22 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0