Mitt svar till er

Nu lägger vi ner det här säger jag. Jag har inte 24h tillgång till internet och kan bara svara kort på kommentarer så jag kan inte säga min sanning och säga det jag vill. Och eftersom det är mig och i min blogg ni disskuterar i så känner jag att jag borde få vara delaktig i det som händer.
Allt började med att jag ville att alla skulle få veta att jag INTE har legat med en kille som en annan tjej och en kille har gått runt och sagt. Ville bara förklara det! Tydligen så blev det kaos när jag sa sanningen medans dom andra ljög. För att bloggen är till för "allmän beskådning". Skulle det på något vis vara bättre att höra orden i luften än att läsa dom i en text.

Sen att ni ska dra in min syster, som inte har något med det här att göra. Klanka ner på våra liv när ni själv vet att era inte är de minsta bättre. Börja tjaffsa om våran lägenhet? Haha, jaa. Det finns människor till allt. Det är inte vi som sitter hemma med otrogna killar, eller utan pengar. Men iofs vi har en sunkig lägenhet som ser ut som crap.


Jobbigt för oss att bo i en knarkarlägenhet med råttor. BUHU!


Och när man kollar upp ip:nr så är det exakt vilka jag trodde det var. Umeåborna har inte större liv än gävleborna säger jag bara. Och att den där Sandra ska först kommentera att det enbart är killens fel om han är otrogen i ett inlägg längre ner. Sen ska hon komma och snacka skit om mig i ett annat. Dessutom starta en disskussion med sig själv. Skulle lägga ut en bild på det här också så ni fick se att hon skriver som flera olika personer men jag orkade inte engagera mig i det.

Men nu får ni ha det så bra allihopa. Vi hörs väl om 2 min Sandra och Hanna, ni gör ju som sagt inget förrutom att sitta vid datorn. väldigt bra uppfostran på dessa barn. Btw så ena tjejen har jag ingen aning vem det är och ingen aning vem pappan är, men det är klart jag tar vad jag kan få. Jag som är så ful och så.. HAHAHA. Ska jag lägga ut en bild på henne nu kanske?

Kommentarer
Postat av: ,,,

Snart flödar kommentarerna här.

2009-07-20 @ 14:14:18
Postat av: ★Hanna★

HAHAHA

Jadu, Lucas pappa och jag genomgår just nu en skilsmässa, han heter Robin, mer känd som Lulle, fråga Chrillus, han känner honom om du nu är så intresserad.



Jag hakar inte upp mig på att han är mitt ex. Jag hakar upp mig på att DU skriver ett inlägg om att otrohet är fel som att du inte gjort nåt fel. Men du har väl ingen moral i kroppen, tydligt de.



Varför blanda in barnen? Jävligt onödigt.

Jag tror att dom barnen har de jävligt bra ska du veta.

Så man tar inte hand om sina barn för att man har internet?

Min son är 7 månader gammal, han springer omkring i sin gåstol å då sitter jag vid datorn.

Han sover å jag sitter vid datorn, varför är det synd om honom?



JAG har aldrig sagt nåt om din syrra eller lägenhet så lägg ner nu.

Jag säger bara vad jag har hört om dig å de är inte snälla saker.



Sen tror jag knappast att sandra sitter vid datorn dygnet runt och somsagt, kan man inte sitta vid datorn när man har barn eller?

2009-07-20 @ 14:16:04
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

Nu har ju inte du fattat nåt alls.

JOHAN är mitt ex. Jag har aldrig sagt att du legat med Robin.



Nu är det såhär att jag får ett mail när jag fått en kommentar så jag ser direkt.

Jag har då fan inte svarat i din blogg på 5 minuter, ge dig. Lucas har sovit nu så jag har suttit här.

Om du menar Nathalie's blogg så gjorde jag den på sammanlagt en timme, 10 minuter hit å dit när Lucas har sovit.

Näe, han sitter inte i sin gåstol hela dagarna och som sagt, jag skriver fort å har riktigt snabbt internet.

2009-07-20 @ 14:32:11
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: anonym

jag förstår att sandra är arg och förtvivlad för att hennes barns pappa låg med esmeralda. Man kan ändå med viss mån ta det hon skriver. Men Hanna det är ju inte din kille esmeralda legat med. Så vem fan är du som lägger dig i. Du kanske inte har ett så händelserikt liv så du måste lägga dig i andras. Du borde träna mer istället för att sitta vid datorn. Så ska du se att du nog mår bättre.

2009-07-20 @ 15:22:57
Postat av: ★Hanna★

Om du inte tagit bort kommentarerna så hade du sett att jag ALDRIG skrivit nåt om Lucas pappa.

Jag skrev MITT EX å sen om du inte kan hålla reda på alla du legat med är inte mitt problem.

2009-07-20 @ 17:24:32
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Tre åsikter och funderingar:

1. Sandra är en fantastiskt bra mamma till sina barn, Esmeralda är bara ful och äcklig.

2. Ge fan i att ligga med upptagna killar!

3. Esmeralda, du är lika skabbig som ditt namn är!



Adios!

2009-07-20 @ 18:07:40
Postat av: ★Hanna★

Har du supit eller?

FÖRST kommenterade jag inläggt ang. otrohet å sen såg jag att de va fler som hade skrivit(rebecca) å jag lära tala om att jag höll med henne.



Ja, jag kom in på ett bananskal MEN jag läste först innan jag börja kommentera eller hur, jag satt inte bara å skrev en massa skit om dig å din familj å sen får jag skit för att folk skrivit om din jävla lägenhet å din jävla syrra.

JÄVLIGT onödigt å skriva om folks barn, du har ingen jävla aning om hur varken sandra eller jag är som föräldrar elelr hur?



De om nudlar va ett skämt, herregud!

2009-07-20 @ 18:13:48
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: matilda-syster

Jo hon är säkert en bra mamma men hon har ingen koll på sitt liv. Låtsas vara johan för att ta reda på om han har varit otrogen ytterligare en gång.. Sen ringer hon och kollar skumma saker utifall hon kankse ska förlåta honom igen. Men jag har inte sett Sandra men kan tänka mig att hon verkligen inte är en skönhet, utan en väldigt svag och osäker person som stannar med en otrogen kille. Men lycka till till henne!



Sen tror jag att alla tjejer har varit med en upptagen kille, iaf alla jag känner. Och då menar jag ALLA tjejer jag känner. Igen jag känner inte Sandra men jag har hört vad hon har gjort. Som sagt det är en liten stad alla känner någon som känner någon.



Och till sist. Skulle jag heta något så tråkigt som Fia skulle jag aldrig klanka ner på någon annans NAMN och sen just de att du hittade inget bättre att skriva än att namnet Esmeralda var fult. Oh my god.



Hur som helst så tycker jag synd om alla som kommenterar från gävle, ni kan verkligen inte ha lätta liv. Jag lider nästan med er. Men bara nästan...



2009-07-20 @ 18:15:00
Postat av: Fia

Matilda: Jag tycker att det säger rätt mycket om dig och din syster ... Ni känner verkligen ingen som inte legat med en upptagen kille ? Ett tips .. BYT UMGÄNGESKRETS!

Och visst har jag hur mycket som helst att skriva om vad jag tycker om Esmeralda. Men en hel bok har jag inte tid att skriva just nu. Så därför kände jag att det räckte kort och gott med att hon är skabbig. Och hennes namn likaså.

För erkänn Matilda, visst håller du väl ändå med innerst inne ? ;)

Puss!

2009-07-20 @ 18:26:47
Postat av: ★Hanna★

Ja, men jag kommentera för nån vecka sen FÖR att jag fick permalänken. Sen hörde jag att de va fler som hade skrivit om va du gjort så jag va in å kolla.



POÄNGEN är att du får dig själv att verka oskyldig. Jag har aldrig påstått att de itne är hans fel men du hade också lite med det att göra men du vill bara få de å låta som de är så synd om dig.



Om du nu tycker så synd om barnen så kunde du väl ha tänkt på dom INNAN du hoppa i säng med deras pappa?



Jag följer inte din blogg, jag fick en länk som sagt så lägg ner för fan.

Sluta säg att vi är så jävla dåliga föräldrar för de är bara lågt. Du vet inte ett skit om hur vi är som föräldrar.



Du har ju skrivit att de är så synd om lucas för jag bara sitter vid datorn, hur ska du ha de? Du kanske ska lägga på minnet va de är du skriver!



Spelar ingen roll, jag kommentera för jag tycker de är så jävla fel å göra så å sen skylla allt på honom.

Du kunde ju ha frågat vilket ex de va istället för å anta att de va robin.



Tänker inte godkänna nå fler kommentarer från dig för du försöker vrida på allt.

2009-07-20 @ 18:30:13
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Anonym

Vad säger vad, att min FÖRRA umgängeskrets var inte så högmoralade? Och det var itne det jag ville få fram. Det var mest att killar brukar "glömma" den lilla detaljen att dom har tjej, det brukar man få höra i efterhand. Och mina flesta tjejkompisar har varit med en otrogen kille och jag med så nog finns det andra tjejer som ligger med andras killar också..



Jag tycker det är väldigt konstigt att så många anonyma och personer vi inte har någon aning om kan skriva såååå mkt om oss.



Men lilla fia, nej jag håller inte med är rätt avundsjuk på namnet Esmeralda själv fick jag det tråkiga Matilda, men ditt var ju värre så du borde veta hur det känns att inte ha något så speciellt namn.



PUSS på dig med! (du raggar inte på mig va? - I don't swing that way, sorry)

2009-07-20 @ 18:33:00
Postat av: ★Hanna★

Jo, jag har publicerat dom första men sen yra du bara.



Men de spelar ingen roll vem som gjorde mest fel för ni va två eller hur?



Du svara aldrig på min fråga: varför ligger man med nån som har familj och barn? Du va ju inte kär i honom så är de så jävla konstigt att jag tycker att du är dum i huvet?

Tänk efter, du ligger med nån som har familj och barn och du kan inte svara på varför.



2009-07-20 @ 18:48:54
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ★Hanna★

FIA! hahaha är du överallt å snokar va?

2009-07-20 @ 18:50:15
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Du låter väldigt stolt över att du och din äckliga syster och era "fd" kompisar ligger med andras killar. Tänk om lilla gumman .. det är inget att vara stolt över!

Hoppas innerligt att ni tänker om den dagen ni växer upp och blir bedragna av pappan till era barn.

Men å andra sidan ... vem fan skulle vilja göra ett barn med Esmeralda ? Usch så hemsk den ungen skulle se ut ;)



Hanna: Såklart :)

2009-07-20 @ 18:58:31
Postat av: ★Hanna★

Nä, men då får du ju skylla dig själv.

Du kan ju inte förvänta dig att folk inte ska bli upprörda över en sån sak?

Hade du varit kär i honom så hade jag förstått men eftersom du inte vill säga varför så finns de väl ingen anledning.

Sen förstår jag varför han låg med dig..

2009-07-20 @ 18:59:48
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Ps. Köp dig en ordbok, gumman. Det finns inget som heter "högmoralade".

Fortsätt med skolan några år till, pumpkin ;)

2009-07-20 @ 19:00:13
Postat av: ★Hanna★

Man kan alltid räkna med lilla Fia ;)

Fia, har du hört att Chrilluz har satt på dom båda? Lite äckligt sådär med syrrans kille, men som sagt, moralen är ju inte hög inte...

2009-07-20 @ 19:02:13
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Men fy fan.

Härlig inavel det verkar vara i familjen Frisegård :)

2009-07-20 @ 19:06:29
Postat av: matilda

jag sa väl nyss att det inte var det jag ville få fram utan att jag har vänner som blivit bedragna också så nog finns det andra tjejer som ligger med andras killar. Herregud läs två gånger nästa gång..



Och sen är det bara pinsamt att ni tror att ingen vill ha Esmeralda. För det första tydligen allas killar, sen har hon en hel del andra också som bara väntar på att hon ska bli singel. Så lägg ner det där lite.



Och ja självklart vet jag att det inte finns ett ord som heter högmoralade, orkade inte kämpa bara.



Och din lilla jävla slyna som kallar dig Hanna, du måste verkligen kolla dina källor rätt. Esmeralda har legat med crüz en gång när dom var tillsammans och jag har ALDRIG legat med pojken ahhahaha oooooh. Har slutat plugga, studenten you know. Och planerar en flytt till gävle så vi ses då!



(Stötte du på mig eller inte? Vet inte om du är arg eller bara vill vara med Chrilluz rester?)

2009-07-20 @ 19:09:49
Postat av: ★Hanna★

hahaha de kan inte vara lätt å få en språk kurs av nån som gått på steneberg, haha då har man misslyckats i livet :D

2009-07-20 @ 19:11:14
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Du var ju inte Chrilluz rester, för du "har ALDRIG legat med pojken" ... var det inte så du skrev ? :)



Ta och planera en flytt till Gävle du lilla gumman. Hälsa Gävle från mig! :)

2009-07-20 @ 19:13:23
Postat av: ★Hanna★

hahaha nä, jag är inte så desperat men den dagen jag vill ha en ny kille så ringer jag dig så kan jag få numren till dina ex?

2009-07-20 @ 19:16:56
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: matilda

Ja, jag får tacka för språkkursen Fia. Uppskattades verkligen!



Nu ska du få en av mig. Det finns ett ord under bokstaven "I" som heter I R O N I betyder i stora drag att man faktiskt inte är så seriös. Och min sista mening var just i de stuket.



Men du har fortfarande inte sagt om du stöter på mig eller inte. Tror du är rätt tänd på mig faktiskt. Är det därför du är så avundsjuk på Esmeralda som får vara med mig hela tiden i princip.

2009-07-20 @ 19:18:46
Postat av: ★Hanna★

Nä, de va fia som stötte på dig, inte jag så varför ska jag träffa dig?



"Lilla jävla slyna som kallar dig hanna"?

Man ska inte kalla folk för massa saker, de är hemskt oförskämt!

Eh, jag heter Hanna, inte jag som valde de men jag är rätt nöjd ändå. Tråkigt att det är så många som heter de bara men de låg ju 1:a på namntoppen större delen av 80-90-talet :)



Ja, jag får väl ta å kolla upp mina källor

2009-07-20 @ 19:21:19
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: matilda

Språkkurs 2: Inavel, ligger också under bokstaven "I". Om de nu var så att både jag och Esmeralda hade bangat på bäret så hade det fortfarande inte varit inavel. Buksvåger dock. Det ligger under bokstaven "B"

2009-07-20 @ 19:21:36
Postat av: Fia

Ledsen att göra dig besviken, gumman.

Jag är sambo sedan sex år tillbaka, med en kille.

Tyvärr!

Men om jag ångrar mig så vet jag ju som sagt vem jag ska ringa. Till din eller Esmeraldas pojkvän/flickvän (vet inte riktigt vilket håll ni lutar åt ... det verkar ni ju inte ens ha koll på själva)! ;)

What goes around comes around :)

2009-07-20 @ 19:24:15
Postat av: ★Hanna★

"Men du har fortfarande inte sagt om du stöter på mig eller inte. Tror du är rätt tänd på mig faktiskt. Är det därför du är så avundsjuk på Esmeralda som får vara med mig hela tiden i princip"



Va är det du säger? Incest? Nä men FY!

2009-07-20 @ 19:24:31
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: matilda

"Nä, de va fia som stötte på dig, inte jag så varför ska jag träffa dig?"



HAHA då har vi det konstaterat då. Drog en för snabb slutsats trodde att ni båda bodde i gävle.. My bad. Det är alltså utspritt över hela Sverige människor som inte har bättre till liv än att sitta och prata om 2 syskon.

2009-07-20 @ 19:24:45
Postat av: Fia

Ja, nu blev det ju genast väldigt intressant!

Ni ÄR MED VARANN hela tiden ?

Incest, incest familjefest!

Jaja, ägna er åt det ni.

Hellre det än andra tjejers pojkvänner :)

2009-07-20 @ 19:27:58
Postat av: ★Hanna★

Men först skrev du ju att fia stötte på dig å sen skrev du att hon va avundsjuk för att hon också ville vara med dig och din syster som va med varann jämt o.s.v, de är faktiskt lite äckligt med incest!

2009-07-20 @ 19:28:52
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Matilda

Hahah idiot. Vara som i umgås. INTE fritzel-style. Har du sålt alla hjärncellerna för att köpa nudlar och ikeamöbler eller?



Och som sagt, I dont swing that way. Skulle jag vara kille och inte heta Frisegård skulle jag nog stöta på Esmeralda men men..



Jaha, så nu var det okey att någon annans kille. Det stod ganska tydligt i hannas blogg att hon inet villa ha något att göra med personer som kan vara och är otrogen.. Så det ser ut som att en vänskap kommer brytas nu (Men om jag ångrar mig så vet jag ju som sagt vem jag ska ringa. Till din eller Esmeraldas pojkvän/flickvän)



IGEN ni verkar inte fatta I DON'T SWING THAT WAY. Det var du skrev puss till mig inte tvärtom. Ville bara kolla satt jag inte hade några fler äckel efter mig, gumman

2009-07-20 @ 19:31:19
Postat av: Matilda

Alltså det finns ju inge hopp längre..



Ja jag knullar min syster varje dag. Ska göra det ikväll också. Sen ska vi åka runt på den här ön som vi är fast på och knacka dörr och fråga om någon möjligen har en kille i närheten..

2009-07-20 @ 19:32:53
Postat av: ★Hanna★

OMG! Förstår ni inte skämt?

Tydligen inte, samma med nudlarna, jag SKÄMTA, du vet när folk skrattar när man säger nåt roligt. Eller ja, folk kanske bara skrattar åt dig så du inte vet hur de är? Brukar vara så att folk skrattar åt en när man har FAMILJEFEST! hahaha

2009-07-20 @ 19:33:51
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Fia

Usch vad ni är äckliga :)

Jag tycker att ni kan stanna kvar på den där ön och ägna er åt incest och inavel och allt ni nu pysslar med :)

2009-07-20 @ 19:34:29
Postat av: Matilda

Jag tycker också det är kul att skämta om att ens barn kommer få leva på torkade nudlar för att du slösar pengar. HA HA HA. Och njaaa. Det brukar vara så att folk är med mig just för att jag är rolig. Du kan ju kolla runt om de.



Och ja jag var döds-seriös med att jag och syrran ligger med varandra.. Ojojoj. Det verkar inte finnas något ljus i den här tunneln.

2009-07-20 @ 19:38:17
Postat av: Fia

Klart du var seriös med det uttalandet.

Har ni berättat för mamma och pappa ?

Eller dom kanske också är med "på ön" ?? ;)

2009-07-20 @ 19:43:26
Postat av: Fia

.. och förresten.

Som barn så växer jag nog hellre upp på nudlar än att växa upp med att ligga med min egen syrra.

Och då är jag inte ens speciellt förtjust i nudlar.

2009-07-20 @ 19:44:59
Postat av: matilda

Haha, jag sitter seriöst och skrattar så jag snart kissar på mig! Fia! hahhahahah. Du menar att jag inte ens är på en ö eller?



2009-07-20 @ 19:47:22
Postat av: Fia

Nej, jag menade att er mamma och pappa kanske också är med på era ince... oj, jag menar familjefester ? :)

2009-07-20 @ 19:49:04
Postat av: matilda

Alltså de känns konstigt att sitta och prata om de här man får upp en bild i huvudet. Nog för att min syrra inte är ful men kan inte tänkte på henne på de sättet utan att få kväljningar.. just för att hon är min syrra.. Käfta om något annat om du ska fortsätta. Jag ska iaf käka nu..

2009-07-20 @ 19:51:55
Postat av: Fia

Det var du som började snacket om dig och din syrra och vad ni roar er med, inte jag ;)

Grattis till bilden i huvudet! (jag själv skulle nog kapat av huvudet om jag hade den bilden i huvudet!)

Smaklig måltid!

2009-07-20 @ 19:58:02
Postat av: ChrilluZ

Det verkar som om att folk har mycket att göra en måndagskväll som denna, speciellt "Fia".



Sitt ner och kolla på ett avsnitt Desperate Housewives eller Våra bästa år istället.



//CARE

2009-07-20 @ 20:00:43
Postat av: matilda

Chrilluz du kunde inte reda ut grejen med att du hade legat med båda oss eller? jävla filipinare :)



Nej om man sitter hemma med ungar och pappan stack så finns de inte så mkt annat än att klaga på andra, som fortfarande har kvar sin ungdom och skönhet.

2009-07-20 @ 20:04:19
Postat av: ★Hanna★

Men jag mena att JAG skulle äta nudlar, han är 7 månader han äter burkmat! Herregud!



2009-07-20 @ 20:04:59
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: ChrilluZ

Nej jag har inte haft sex med Matilda.



Nöjd nu halvfinne!? :D

2009-07-20 @ 20:07:09
Postat av: Fia

Varför kolla på tv när man har the real stuff här ?

Syskon som ligger med varandra är ju bara sååå mycket mer intressant (och äckligt) när det är verklighet än på tv.

För Chrilluz, du vet väl om att Desperate Housewives och Våra bästa år inte är verklighetsbaserat ? (även fast man kan tro det när man läst denna blogg)

2009-07-20 @ 20:08:08
Postat av: ★Hanna★

haha kanske itne va så smart av mig å skriva att ni hade legat i syrrans blogg ooops my bad!

2009-07-20 @ 20:08:32
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Matilda

Men om du inte ens har råd att köpa mat till dig själv så hur ska du ha råd till honom. Men lugn nu, det var ett skämt. Du vet sånna man skrattar åt. Haha. Men du kanske inte vet vad det är eftersom alla alltid skrattar åt dig och inte med dig.

2009-07-20 @ 20:08:43
Postat av: Anonym

"hej vi är 12 år hela bunten" jag håller faktiskt med esmeralda och matilda på en d

2009-07-20 @ 21:18:24
Postat av: Anonym

sak och det är det att ni kan inte ha så mycket att göra om ni sitter vid datorn och orkar kommentera så här mycket skit om ni har barn. jag säger inte att man inte ska kunna kommentera en blogg för att man har barn, men bete er lite moget. det där är bara pinsamt

2009-07-20 @ 21:20:11
Postat av: Fia

Jag har inga barn, och är rätt mogen.

Får jag då lov att kommentera ?? ;)

2009-07-20 @ 21:26:26
Postat av: Matilda

Nej fia du får inte kommentera :)

2009-07-20 @ 21:43:16
Postat av: sandra

ytterligare en gång? vilka var de förra gångerna då?

hade jag fått reda på att han legat med Esmeralda om inte hennes kompis skrivit de när jag låtsades vara han... nej de hade jag inte eftersom både Johan och Esmeralda var överens om att detta inte skulle komma ut!! de tog 4 månader innan jag ens fick reda på de, moget va?



Har jag stannat hos honom?? Nej de har jag inte! Och jag undrade lite saker för att han inte skulle kunna ljuga mig rakt upp i ansiktet, utan att jag då hade svar på tal! inte för att stanna hos honom, så ta reda på fakta innan du uttalar dig!



sen de där om att jag har en diskussion med mig själv, de lovar jag dig att jag inte har... synd bara att du inte riktigt vet hur de ligger till!



dessutom, så sitter jag här när jag vill, sen om du vill tro att de är 24/7 så lär du ju få tro det! ibland sover barn middag.. och ibland roar dom sig själv... inte för att jag ska behöva förklara för dig hur fan jag sköter mina barn, för de är enbart mitt jobb inte ditt!

2009-07-20 @ 22:08:35
Postat av: Matilda

Mina syskon kan man inte räkna på en hand så ja vet rätt mkt om barn ska du se. Min syrra har ett barn på 1 år och ja vet väl att man inte kan sitta vid datorn så ofta som ni gör man kan titta nån gång per dag. Högst. Ja vad jag vet så har han varit med minst en till iaf. Du kan ju försöka ta reda på vem de är om du vill. Och vad tycker du esmeralda skulle gjort fråga johan om ditt nummer för hon visste inte ens vem som var johans tjej. 'hej jag låg med din kille tänkte att du ville veta'

2009-07-20 @ 22:25:12
Postat av: Esmeralda

Snälla sandra jag har aldrig lovat johan att inte säga nånting, men de va inte direkt så att jag tänkte söka upp dig och berätta vad som hade hänt, när jag inte ens bor i gävle. Sen så va de inte min sak att säga för johan skulle ha berättat de själv. Sen kan du fan inte skylla på mig att jag har förstört eran familj. För jag är inte den enda som han har legat med på era 3 år. Bara för att jag va den enda som erkände. Du behöver inte lägga ner energi på de här nå mer, eller gör som du vill men jag tänker inte ödsla nå mer energi iaf.

2009-07-20 @ 22:26:56
Postat av: Matilda

Och jo lilla gumman. Ditt ipnr kommer upp hela tiden så jag ser vilka kommentarer du har skrivit innan du kom ut med ditt namn.

2009-07-20 @ 22:28:27
Postat av: sandra

ja men just ja, eftersom ni inte ens bor i Gävle men vet så mycket... så eftersom jag inte ens själv vet vem jag siger medans jag nu var gravid eller vafan ni snackar om... så kanske ni kan tala om det för mig?

2009-07-20 @ 22:40:25
Postat av: sandra

förresten, jag skyller de inte direkt på dig heller om de är de du tror! för om jag skyllde allt på dig skulle jag inte vara tillsammans med honom fortfarande då? jo men de är väl fler... tråkigt att folk inte vågar stå upp för vad dom gör bara...

2009-07-20 @ 22:42:24
Postat av: tina

Hej...... kan börja med att rätta hanna.. Robin = ex.. Johan lika med XXXXXX. alltså är det du hanna som skriver fel så alla tror du menar han, robin...



Jo jag håller helt med er och du som har den här bloggen.. känner inte dig men håller helt med. Hur kan hon, hanna lägga sig i andras liv och skriva om det på hennes blogg.. jag kan säga att det inte är första gången hon gör de.. hon skriver nu; hur kan dom kalla mig för massa saker??? men vad kallar hon alla andra??

jag tycker det här börjar bli alldeles för mycket. TJAT OM HANNA.. hon ska ju vara med i varje hörn och tjafsa..

Helt sant, hon har ju som sagt ett barn att ta hand om frågan är om hon hinner... hon skriver om ikea hit och handla där.. stackars barn är det de enda han får göra?? åka och handla överallt med mamma eller sitta i sin gåstol.

så har vi ju hans sovrutiner heregud ett barn på 7 månader som vaknar 11 30 på morgonen... HELT otroligt när lägger hon han då på kvällarna?? stackarn. jag har ett barn själv som är 2 år lägger han vid 19 tiden vaknar då 7 på morgonen helt normalt.



nä du hanna ta och red upp ditt liv. 28 år och håller på så här. just de 28 har ett anat barn att ta hand om... inte undra på att du är singel, ingen står nog ut med dig... var de inte han föresten robin som lämnade dig för din kompis.. BRA GJORT om jag får säga min menig. tina

2009-07-20 @ 22:47:08
Postat av: Matilda

Tur att någon är på våran sida :) vem är du tina? Ja de är tråkigt att inte tjejer erkänner men ditt ex sandra har varit rätt duktig på att hota tjejerna. Precis som han gjorde med Esmeralda. Men hon berättade för dig ändå! Och vad jag vet så är de inte första tjejen så på ett sjukt sett ska du vara glad att hon berättade så du kunde dumpa skiten en gång för alla, och de är tråkigt att tjejer ligger med killar som har tjej också men misstag görs. Och jag har bott i gävle i 3 år och är där regelbundet btw...

2009-07-20 @ 22:55:30
Postat av: sandra

tråkigt att folk inte vågar stå för vad dom gör då! och ni som verkar veta sååå mycket om Gävle fast ni inte ens bor här, vem har jag sugit av då medans jag var gravid? moget beteende! skulle jag inte klara mig från att hålla på suga av massa killar, så skulle jag faktiskt inte skaffa barn! då skulle jag leva typ samma liv som ni kanske...

2009-07-20 @ 22:56:06
Postat av: sandra

synd att tjejerna ligger med han och sen blir rädd för honom, helt jävla otroligt! de känns som att denna tjej skulle kunna erkänna om de nu är ett misstag och eftersom jag vet om Esmeralda! jag skrev de till henne själv att jag var glad för att hon berättat! sen om ni tror att jag lever nå lyckligt familjeliv med Johan så tror ni så fel så!

2009-07-20 @ 22:59:48
Postat av: Matilda

Sa jag inte att jag har bott där i 3 år och är där regelbundet. Min syrra bor där min pappa och flera vänner så jag har nog koll vad som händer i gävle. Varför skulle hon behöva berätta? Klart som fan att man kan bli rädd för en kille som hotar än även fast man haft sex med honom. Ge dig för fan

2009-07-20 @ 23:04:56
Postat av: Jessica

Hanna 28år kan nog bestämma bäst fan vad hon pysslar med om dagarna och hur hon vill att hennes barn ska sova om kvällarna. Hon är nog mognare än vad dom flesta är här inne. Och det Esmeralda gjort är fel. Om hon inte fattar vad hon satt sig i för sits så får ju hon skylla sig själv. Matilda är vad jag har förstått det bara en liten flicka på 18år och vadå ungdom och skönhet kvar? Det luktar slappf*tta ända till gävle.. En sak förstår jag inte. Hur fan kan man njuta av att ha ligga runt med massa killar? Var det VÄRT att ligga med Johan, Esmeralda? När det satt SÅ många killar och väntade på dig så var du tvungen att ta nån som har en gravid tjej hemma?

Johan har gjort stora fel. Sandra har lämnat honom. Men allvarlig.... Hur desperat får man bli???

2009-07-20 @ 23:38:41
Postat av: Matilda

Vill ni veta vad de roliga är. Jag ligger ute på holmön population 76 tror jag. Det regnar och jag står hela dagarna i en restaurang där de kommer in 2 pers i timmen. DÅ håller jag på och töntar mig så här. Ni lever era verkliga liv nu, synd bara att för er blir de inte bättre än så här ett bloggbråk med en 18ig liten flicka. Tråkigt men sant..

2009-07-20 @ 23:53:31
Postat av: Esmeralda

Men shit hur många ska lägga sig i jag tänker inte prata om de där nå mer, jag har aldrig sagt att jag är oskyldig. Förstår inte vart folk får allt ifrån, de som har hänt har hänt inget jag kan göra ogjort. Men tänker ja gå och känna skuld för att "jag" har splittrat en familj, nej de tänker jag inte. Johan gjorde sitt val när han valde att ligga med mig, där med valde han att ta risken att förstöra sin familj. Och jag tror inte att om jag hade sagt nej hade han aldrig varit otrogen. Som sagt de är inte bara mig han har legat med under dom 3 åren han och sandra va tsm. Och ja jag har bott i gävle, har många vänner där så man hör väldigt mkt och ser väldigt mkt när jag är där..

2009-07-20 @ 23:54:52
Postat av: Jessica

Hur kan du veta att han legat med flera? Om du nu ska spela så jävla mogen så kan ju du ta och tala om för Sandra..? Jag förstår att du inte kan få det ogjort. Men Sandra lever i det här just nu.. Och sitta och skriva att Sandra håller på fular sig är bara fel för det ända Sandra gjort dom senaste två åren är att väntat barn. Och en sak ska ni ha jävligt klart för er .. Det är att Sandra är fan en jävligt snygg morsa. Och inte fan lider hon för någon förlorad ungdom heller, för vi alla har ju varit 18 en gång...

2009-07-21 @ 00:02:59
Postat av: Esmeralda

Okej jag vet ju faktiskt inte om mina fakta stämmer men nu är de så att en kille berättade för mig att sandra hade sugit av honom när hon va tsm med johan. Tänker inte nämna några namn i bloggen vill sandra veta så kan hon skriva och fråga ( om hon har kvar mitt nr ) sen så har han varit med min kompis men de va innan kevin va född förmodligen inte ens påtänkt. Så jag har min fakta men de är inget som ni utomstående får ta del av med namn..

2009-07-21 @ 00:21:01
Postat av: Jessica

Bra.. Vi behöver inga namn. Men Sandra behöver få veta tycker jag. Även om det är saning eller inte!

2009-07-21 @ 00:26:44
Postat av: tina

hahahah alvarligt det är ju bara att knulla lite om man är kåt de. skitsamma om killen har familj. det är ju killens fel.. om han väljer att vara otrogen så låt han vara de.. han valde de ingen annan.. jag tror att esmeralda är jävligt läcker därför han satte på henne.. oj oj oj förstört en familj??? har hon de?? NEJ det tror jag inte...



och hanna tog de på dig eller eftersom du inte skriver nå mera..



esmeralda! det är bara att skita i vad alla skriver och tycker om dig.. du har ju dina vänner kvar. dina riktiga. dom andra är ju bara avundsjuka på dig.. jo och dom vill ju ha lite skitsnack med såklart..

kram

2009-07-21 @ 00:32:46
Postat av: Tony

Jag har granskat dessa texter och uttalanden nu.

Det jag inte kan förstå är hur Esmeralda kan ha förstört en familj?

Det är väll Ni, Johan samt Sandra som har förstört den?



Det var inte Esmeralda som bad Johan att va otrogen.

Utom det var Johan själv som valde att idka samlag med en annan kvinna, förutom dig Sandra.



Det var inte Esmeralda, som tog beslutet att avsluta Ert förhållande.

Utom det var säkerligen du eller Johan som tog det beslutet.

När någon av Er hade fattat det beslutet, då splittrades Eran familj.

Som Ni ser så har inte Esmeralda gjort något förutom att idka samlag med Johan.

Detta är ju självfallet inte Esmeraldas fel, utom hon valde bara ut en tänkbar parner att idka samlag med.

Dessa instinkter har Vi människor haft i flera miljoner år.



Och vad jag kan läsa utifrån texten ovan så har ju även du, Sandra utfört oralsex på en annan man under Ert förhållande.

2009-07-21 @ 00:43:25
Postat av: Jessica

Har Sandra skrivit till Esmeralda att hon har förstört hennes familj? Isånnafall lär jag nog läsa om allt igen.. Esmeralda har gjort fel. Det var dumt att sätta sig i en sits som hon nu förmodligen (förhoppningsvis) ångrar? Sandra vet nog gott och väl att Johan har gjort ett jätte stort fel. Därför är dom inte familjen längre. Men jag personligen skulle inte hoppa i säng med nån som har ett barn och ett till på väg. Sen, visst .. Sex är väl.. Skönt. Men det finns gränser... Speciellt när det finns MASSOR av killar som sitter och väntar på henne som lillesyster nämnde!

2009-07-21 @ 00:56:34
Postat av: Esmeralda till jessica

Nu är de så här att dom kommentarer som sandra har skrivit om att jag har splittrat en familj har jag tagit bort de skrev hon i inlägget under.. Så de kommer inte gå så bra för dig att läsa dom ( eller jag har alla inlägg kvar bara att ni inte kan se något ) och jag vet exakt vad alla har skrivit..

2009-07-21 @ 01:08:17
Postat av: tina

men ååååå ska det vara så svårt.... var och en tar hand om sitt liv.... skit i vad andra gör eller gjort

2009-07-21 @ 10:06:38
Postat av: Matilda

Känns som om den har diskussionen läggs ner nu men jag vill gärna ha sista ordet. Ni har suttit i flera dagar och snackat så mkt skit om esmeralda, sagt saker bara för att jävlas, klagat på allt som går att klaga på. Inte tagit hänsyn till att de är en människa ni skriver till. Och de är sjukt vilka som har kommenterat också. Typ sara, ja kan verkligen inte släppa de du skrev. Shit. Äckliga människor. Ja hoppas ni får vad ni förtjänar.. Men de verkar som dom flesta har redan har fått precis vad ni förtjänar

2009-07-21 @ 11:17:59
Postat av: Fia

Javisst har de här fina damerna fått vad de förtjänar.

De har fått reda på sanningen om sina karlar, så att de kunnat lämna dom och hitta en mycket bättre kille.

Men Esmeralda däremot ... hon kommer DEFINITIVT få vad hon förtjänar en vacker dag ;)

2009-07-21 @ 11:36:24
Postat av: Matilda

What goes around comes around. Dom har betett sig jävligt illa förut antar jag eftersom dom blir bedragna nu. Och lilla fia håll käften om esmeralda ingen av oss vet vem du är så antagligen vet du inte vem hon är. Tragiskt att du låtsas veta vilka alla är men ingen vet vem du är.

2009-07-21 @ 12:17:16
Postat av: mia

jag skriver i denna blogg då hanna inte vill ta med alla sina inlägg hon får =) undra varför? kanske man träffar någon öm pungt (sanigen)



som det stog i hannas blogg!!!!!



snacka om sovmorgon! jag vaknade inte förrän halv 12! Hade kunnat sova en stund till. Pruppen sov med mig i natt så nu på morronen

har han legat vaken och pratat i en timme innan jag bestämde mig för att vakna =) ELLER i ett annat inlägg som det står!!!

Fick sovmorgon i dag. Vakna av att mobilen ringde å jag hade fått 3 sms. kollade på klockan å hon var halv 12! Vilket lyxliv jag lever

egentligen. ALVARLIGT sover ett barn så mycket är det något fel??? eller så har hon ungen öppe hela natten??? DÅRE

2009-07-21 @ 15:36:57
Postat av: Anonym

hej måste bara säga att hanna får alldeles för mycket uppmärksamhet av alla. Skit i hennes blogg så slipper ni se allt skit hon skriver. sen har du som äger denna blogg inte gjort något fel. knulla en kille har väll många gjort? sen om han valt att undanhålla det så är det hans fel inte någon annans eller hur? så alla ska kolla upp alla ragg innan om dom har tjej eller inte? bärbar lögndetektor eller? fan ge er allihop... väx upp

2009-07-22 @ 13:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0