God natt sov så gott syns imorgon!

senaste 3 dagarna har de varit kaos här i bloggen, 65 kommentarer fick ja i mitt föra inlägg, men ville inte ha kvar dom för vissa va lite väl elaka ( dock va typ inget av de som skrevs sant  ) sen blev incest incest familje fest, tydligen ligger ja med syrran nu också, fan va alla vill ligga med mig, ( och nej bara för att folk vill ligga med mig, beyder de inte att ja ligger med dom ) som vissa som läser min blogg verkar tro, men de är inte lätt när man är så snygg som jag, säger bara de its a curse

får vi väl se hur många som lackar på mig nu ( du är ful, du är äcklig, du är skabbig , lika skabbig som ditt namn )
jag säger som Hanna inte jag som valde mitt namn men själv så är jag väldigt nöjd med de..
man märker att folk inte har så mkt att skriva om dom börjar hoppa på en på grund av ens namn haha.

Saknar iaf min bejbi jätte mycket, vill att han ska vara här hos mig nu ( ni som inte vet de så bor han i Gävle )
men som tur är så kommer han upp när ja har åkt i från holmön, fast då skulle ju crüzbäret komma upp och i samma veva ska mamma komma och hälsa på, hmm hmm kommer bli väldigt trångt hos mig, ja får åka ner i Gävle ist tror ja :)

nu ska vi börja städa restaurangen sen fara hem och sova så har vi en ny dag imorgon

Saknar Dig Älskling
♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror den här passar dig.

http://www.youtube.com/watch?v=sUdRhYwv2k4

2009-07-20 @ 21:49:08
Postat av: Esmeralda

Haha skön låt, men då måste jag bara nämna att de finns INGEN som jag vet som någonsin har sagt att jag är ful. Så på din kommentar nu så låter de bara som att du är avundsjuk. Jag menar du vågar inte ens skriva ut ditt namn.

2009-07-20 @ 22:04:51
Postat av: ChrilluZ

du kan ju inte sticka när jag för en gång skull kommer upp :O

2009-07-20 @ 22:19:50
Postat av: Esmeralda

Nä de klart jag inte ska göra de jag ska jobba också:) så jag blir kvar några dagar.



De är lugnt du behöver inte säga vem du är vet redan att de är du fia:) ip is the shit

2009-07-20 @ 22:50:44
Postat av: Jessica

Fia is the shit :)

2009-07-21 @ 00:06:56
Postat av: mamii

hej mina älskade barn fåglar grodor och graceglorys,

hoppas att ni har det bra på holmön,här i glada hudik är det bra så här långt, saknar er och vill ochså se på er, då det var längesedan jag fått vila mina ögon på ngt vackert,eran lilla syster har ochså svårt för att leva utan sina äldre,påtalar det varje dag flera gånger om, så jag tror att jag snart får styra kosan mot umeå, borta bra men hemma bäst, mitt hjärta på er hela dagen

2009-07-21 @ 12:51:15
Postat av: Matilda

Hej mamma ja vi saknar dig med. Kommer kanske förbi på söndag om jag är i ett bra tillstånd :) puss!

Mia: snyggt att du leta upp de där, snart borde hon fatta att hon inte är en perfekt mamma som hon verkar tro! Btw hur hittar alla anonyma dessa bloggar? Känner ni esmeralda eller hanna?:)

2009-07-21 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0