Inte utan min dotter

nu har ja och matilda tittat på Inte utan min dotter helt sjuk film man blir så jävla arg när man ser den 
att sånna saker händer hela tiden, annars så är filmen väldigt bra rekomenderar att folk ser den.
 
 



idag har ja inte gjort så jäkla mycket, va på stan en sväng med Matilda
 och så blev de lite frasses fast ja ville ha subban eller donken 
och nu sitter ja här och ruttnar bort, 
på söndag ska ja åka och hälsa på Gustav så de betyder att ja inte kan göra nått imorgon
och gissa vad? jo imorgon har alla planer att supa sig skit full och däcka i en buske 

Matilda säger att anywho, anyway och anyhow är hennes "ord" så ja får inte skriva nått av de
så ja får väl hålla mig till iallafall

iallafall vi har möblerat här hemma så att de är lite mer bio anpassat ,
men de ser mer ut som ett kinesiskt flyktingläger 
eller va säger ni ?





men alla får ju ha sin egen stil heller hur
nu ser de lite stökigt ut men va fan vi satsar på den här flykting stilen

helena ja vet inte riktigt va ja ska skriva för ja har inge bra ordföråd
så du får nöja dig med att prata med mig var 2-3e dag

Matilda säger att vi ska vakna tidigt imorgon och städa kommer  ja orka de ?
mm de återstår att se faktist.
 
nu ska ja titta på scrubs.


Kommentarer
Postat av: helena

lägg på ett kol. det måste ju hända något varje dag som du kan berätta.men å andra sidan får jag ju prata med dej varje dag från den 7 feb. hoppas.och 1 vecka framåt. puss å kram.

2009-01-24 @ 15:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0