ja måste fan ta tag i mitt liv

ja måste fan ha hjälp ja orkar fan inte med de här
hur fan ska ja klara av att ta mig upp på morgonen ?
de är ju en bra fråga

min dag har vart allmänt tråkig, har inte varit i skolan heller
nya tag imorgon, måste gå och prata med min lärare hur ja ska göra med ALLA  mina IG:n
kommer fan inte orka med de här är så jävla less just nu
kul ja kommer inte få ta studenten jippi hur många månader är de kvar ? 5
mm så seg som jag är kommer ja ju aldrig hinna bli klar med allt
borde sova också, kommer endå inte lyckas sova för ens 3 typ
men ja börjar 12.10 imorgon så ja lär ju ta mig upp tills dess 

nu ska ja iaf försöka sova Cya

Kommentarer
Postat av: helena

snälla gumman, när jag läser Matildas blogg så känns det som jag pratar med henne varje dag. vill prata med dej oxå varje dag. må så gott. kram

2009-01-23 @ 15:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0