Allt och lite till

idag har jag varit i skolan, till och med gjort min läxa plus poäng till mig
nu sitter jag  bara här kom hem för en stund sen,
 ska gå och diska men de är så jävla jobbigt, skulle diskat när de va lite men då orkade ja inte heller
men de är ju egentligen inte jobbigt de är bara att man måste börja sen slyter de bara på
särskilt om man har bra musik i öronen, vilket jag inte har haha 

de ska iaf bli skönt att åka till gävle nästa helg, kommer på torsdag skulle ja tro.
 de är många som fyller år då lille bror fyller år den 6e sen fyller Malin och Anna år den 7de :) 
Anna blir en liten gammkärring nu hon :P haha 

funderar stort på att va i gävle under min praktik, men ja ska inte ha praktik utan bara plugga upp ämnerna som ja har ig i om jag får de d.v.s. för skolan alltså för pappsi och helena får jag ju de :) 
ja är så jävla less på umeå  nu vi inte bo här nå mer

sitter och tittar på gammla bilder vill vara tillbaka där så jävla härligt sol, bad, party natten lång. haha
hände jävligt mycket där, mkt bra, mkt dåligt, men i de stora hela va de underbart


från där vi bodde


bästa party stället


Jag, Anna, Pappsi och Lina


Sanna, Jag, Lina, Anna och Lina 


jag vill åka utomlands!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0