kebab is the shit.

idag skrivser matilda och väcker mig för hon orkar inte gå till mitt rum
hon skriver , nu får du gå upp om du ska följa med ner på stan eller nått liknande,
så hon fick komma in med en morgonrock till mig så ja kunde gå upp,
 men de ja inte visste va att matilda låg ju fortfarande i sängen haha :P 
ikväll ska de bli en lugn kväll, kanske se på saw 5 i min ensamhet ? eller ?   
nån som vill joina mig och se den ?

imorgon blir de att åka till gustav, måste ringa sussi och höra när vi ska åka 
kommer säkert bli skit tidigt men de är nått man får stå ut med 
  
sen så va jag och matilda och åt kebab på stan jag ville ha donken men matilda vägra
och tur va väl de för kebab is the shit.  

matilda tycker att ja ska göra nått åt vårat flyktingläger men jag tycker att de är ganska mysigt så här
se bild lite längre ner och säg va nu tycker :)
sen tycker hon att ja ska diska också, men de är ju bara jobbigt så de får bli senare 

den 5e eller 6e ska jag iaf åka tillbaka till gävle  de ska bli jävligt skönt även om de bara blir över helgen 
matilda kanske också ska följa med, för att pappa ville de
 
nu har jaslut på saker att berätta men ja kan väl lägga in en hunk som ni kan få titta på ist (Y) 

drop dead gorgeous!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0