Home sweet home ?

nu är man hemma i umeå igen, men ja vill vara tillbaka i gävle
orkar inte med skolan, är så jävla less på umeå 
vill vara  tillbaka i min säng i gävle och inte behöva tänka ett skit på skolan 
sova hela dagen om man så vill de.

lite uppdateringar från lovet då 
julafton:
haha ja som va tomte, theresa  förstod att de va ja som va tomte
men efter vi hade sagt att de inte va jag så trodde hon att de bara va nån som va lik mig och lät som mig
haha fan viljken skön unge 
sen när tomten skulle gå upptäckte vi att jag inte hade fått en enda julklapp
näe då hade vi glömmt att lägga mina paket under granen haha skillat

sen bar de av till Gävle med 6 resväskor en hund och en liten theresa
inte de lättaste mår ja säga, plus att i sundsvall så va de byte från buss till tåg
så där går vi med en galen hund theresa och en av väskorna med 20 kilo hundmat
plus alla andra väskor

nyår:
haha ja  va ska man säga spenderades i ett stort garage :P 
men vi hade riktigt roligt träffa lite gammla vänner
lite pinsamt med tanke på sist vi träffades :P
näe men sen när man ska hem så ska man gå ensam izzan tog hand om fyllot matilda 
hon kunde inte ens gå så full va hon 
man va på väg hem och skulle sova, men näe då ska man tydligen på efterfest på andra sidan stan 
så när ja gick där på brynäs ser ja en taxi går fram och frågar vart den ska (den står och väntar på folk utanför ett hus)
men fan va bra den skulle till bomhus centrum precis dit skulle ja så ja fick åka med  (Y) 
jävligt lyckat nytt år må ja säga

helgen :
blev utgång för hela slanten, plus middag på de med flickorna och nya vänner 
sen for jag och anna på efterfest hos Vikror
ja va kan man säga väck inte den björn som sover ?
blev lite kaos där med lilla johan, men man kan inte göra mer han är bara sån 

de roligaste ja vet är att vakna upp efter en fylla och känna efter vart man har ont nästan som finn fem fel 
man är så jävla duktig på fyllan att ramla och ha sig 

näe nu är de skolan som gäller endå c ya   
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0