För det är alla känslor som lever upp på nätterna.

som tar ditt hjärta och ditt leende på läpparna..

nu sitter ja här borde egentligen sova men är inte trött
måste gå och kolla upp min sömn snart
orkar inte med skolan för ja inte sover nått på nätterna

allt va mycket enklare när man va liten behövde inte bry sig om ett dugg
bara om roliga saker, nu måste man tänka på allt
skolan, pengar, städning, diskning, räkningar , you name it
 jag önskar att ja va liten igen. hittade två bilder från när ja va ganska liten 
gick typ i 4-5an på den tiden ja trodde att ja va modell  och designer haha :P 


  jag ganska snygg i min leopard pyjamas =)


jag i min snygga klänning som ja hade sytt själv =)

man va ju ganska söt på den tiden, endå va man mobbad  
nu ska ja starta Twilight och somna till den god natt folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0