benjamin

nu funderar ja skarp på att gå och sova ja sa till ******* att hon skulle tända min lampa när hon gick till skolan, och de är vid halv 8 typ så man borde nog sova lite, 
min dag har inte varit så spännande jag har bara varit hemma. skulle diska men sen började vi titta på film istället.
 så ja ska göra de imorgon så ja vet en som kommer dampa om ja inte gör de.
 
vi tittade iaf på benjamin button den va faktist helt okej men aldeles för lång, så att den blev lite seg istället för att ha den så lång kunde dom göra slutet lite bättre, för de va väldigt dåligt. 

Gorgeous trivs med sitt liv skulle ja tro hon vill gå och sova nu så ja måte väl göra de ska lägga mig och läsa lite tror jag. och vänta på att du ringer :) 
nu tittar hon på mig , kom då nu vill jag sova, så vi ska gå nu.
hoppas de kommer imorgon hoppas, hoppas
god natt allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0