lost in old times...

sitter och lyssnar på gammla låtar, fy fan villken rolig tid ja har haft i gävle asså.
 jag har faktist ingen aning om varför ja flytta hit, va väl bara less på Gävle just då 
sen så ville ja ju att lilla älsklingen skulle lära känna sin storasyster mer, ville inte att hon skulle ha de som jag har haft de med mina bröder, sen så har jag ju haft en underbar tid i umeå också, träffade Gustav här, och de är verkligen inget som jag skulle vilja ha ogjort, 

men Gävle är endå den stad där jag har mina bästa vänner, jag vet att dom kan man lita på över allt annat dom finns där i vått och tort, vi har haft våra stunder där vi verkligen har hatat varandra men de har bara gjort oss starkare
visst i umeå har jag också vänner men vissa har ja ingen aning om vart jag har dom, de är lite synd för dom är verkligen bra människor dom med 

Ge mig tillbaka den tiden när man va en sisådär 14-16 kanske va den roligaste tiden
köpa smuggel sprit för 200 spänn och christian äckel pissljumen avslagen öl, skrika 
FY FAN VA JAG HARAT INVANDRARE!!!  på nordost (bor typ 95% invandrare där)
smussla och gömma alkohol i buskarna för att Izzan´s mamma inte skulle veta att vi skulle festa, eller smyga ut genom fönstret bara för att vi måste va hemma med 20 över 11 bussen, vaknar upp i en säng klockan är typ NIO! fuck vi somnade, ja de finns så mkt, skulle kunna skriva en bok om allt     


BÄSTA!!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0