sommaren är här och solen skiner ja lutar mig tillbaka och njuter av livet..

Nu vill jag ha sommar, ta bort den här jävla kylan, vill ta studenten, inte behöva tänka på skolan. men då ska man ju börja jobba istället. alla säger att de va så jävla mkt skönare i skolan, och ja de är de säkert, men ja orkar verkligen inte skolan längre, är så jävla less.

Tittade på charter hjältar igår  och dom filmade viking bar de bästa stället i hela världen och jag vill bara tillbaka dit när ja såg de, värme, sol, party behöver inte bry sig va man har för kläder, man kan gå i bara bikini och shoppa, men näe då ska man vara i iskalla snöiga sverige, JA VILL HA SOMMAR NU!!  eller iaf åka utomlands i några veckor,



Näe bort med vintern och ge mig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0