päääld & brunizz = fåevvahh!!

idag har bruniz bjudit på mat och vi har skaffat massa schysst bloggmaterial till våran nya blogg som vi ska skaffa "PäÄäld&BrunizZ" men vi har inte skaffat den en så ja tänkte lägga ut våra stekar bilder här istället
jag och bruniz tjill tjill i brillor


vi coooola som få!

Matilda blev lite ledsen när jag och pandre fixa bloggmaterial så hon gick hem.

idag har jag faktiskt varit i skolan, känner mig ganska duktig, har inte varit där på flera veckor,
imorgon far jag till gävle de ska bli jävligt skönt, komma bort från umeå ett tag, den här gången ska ja ha Gorgerous med mig :)

nu ska ja glo på tv eller nå annat roligt, 
Pusssssssssssssssssssss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta gå runt och tro att ni är tsm!!!

2009-02-25 @ 12:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0