mitt dagliga horoskop

Tur
I spel där tärningar och kort är inblandade kommer du knappast att vinna något. När det gäller lotterier är du mer lyckosam


-man kanske borde gå och köpa sig en lott? men dom senaste gångerna ja har köpt en har ja inte vunnit något


Hälsa
Hälsa och att känna sig omtyckt går hand i hand. Försök att vara trevlig och öppen så kommer du att bli mer omtyckt själv.


- Trevlig och jag går verkligen inte hand i hand


Ekonomi
Dagen lämpar sig för en investering av något slag. Chansen är stor att det kan ge dig något tillbaka inom den närmsta framtiden.

- har minus 96 på kortet ?


Arbete
Det märks på resultatet att du är mycket ambitiös på arbetet just nu. Tyvärr kan ditt privatliv bli lidande.

-ja hur va de? hur länge sen va de jag va i skolan ?


Kärlek
Du känner dig romantiskt lagd idag och vill skapa en mysig atmosfär för dig och din partner. Om din partner också är på humör så kan det bli riktigt passionerat.

-
har jag en partner?


Relationer
Du har ingen egen uppfattning i en tvist som rör två av dina bästa vänner, håll dig därför utanför.

-
tror inte jag har några vänner som bråkar för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0