man hittar mera fel och börja sjunka som i kvicksand

jag är sjuk , på riktigt, är helt yr, snorig, ont i halsen, och hostar som en idiot. 
har inte kunat sova inatt för ja har hostat så mkt.
nu sitter ja här och väntar på att gossip girl ska börja. sen kanske ja ska städa lite.

jag gillar verkligen mig själv och igår när ja va hos Gustav skulle ja kolla hur många situps/armhävningar och (ligga på rygg och lyfta benen och så puttar någon ner dom igen) skojar inte ja klara av att gööra 12 situps 2 armhävningar och typ max 4 av den sista , och tro på fan att ja har träningsvärk överallt idag, gillar de verkligen , 
ett tecken att de kanske är dax att börja träna kanske ? skulle tro de.

Gorgeous
Har ju inget med texten att göra men kände att hon skulle få va med på min blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0